Anonym skriver:
Hej piger..
Jeg staredepå mit kørerkort den 1 august, bestod teori prøven den 21 oktober. (ja, min kørerlærer er en smule langsom!)
men jeg har ikke været ude og kører siden august - september månede. og nu står jeg ogs skal på glatbane her den 14 januar.
og er faktisk en smule nervøs for hvordan sådan noget foregår. og om jeg i det hele taget kan huske hvorn man kører bil
. så dem af jer der har taget jer kort hvorn foregik jeres galtbane , ?
knus det meget nervøse.
Du skal ikke være nervøs for glatbanen! Det er SÅ sjovt.. Nu ved jeg self. ikke om det foregår på samme måde, men vi var 5-6 personer..
Vi startede med og se en film, og så fik vi af vide hvilken bil vi skulle sætte os i.. Vi kørte i række og lavede de forskellige øvelser på skift.. Super sjovt.. Der er walkietalkie i bilerne, så du bliver hele tiden fortalt hvad du skal og ikke skal!
Jeg havde heller ikke kørt et stykke tid da jeg kom på glatbane, men du skal ikke være nervøs, man glemmer det ikke.. Det er ligesom at cykle.. Har du ikke cyklet en del tid, bliver man lidt rusten til det, men husker det hurtigt.. Det er det samme med at kører i bil..
Men synes da ikke du har været længe om dit kørekort alligevel 
Jeg startede 10/3-11, teoriprøve den 16/5-11 og køreprøve den 23/6-11
Anmeld