bil og glatbane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.038 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg staredepå mit kørerkort den 1 august, bestod teori prøven den 21 oktober. (ja, min kørerlærer er en smule langsom!)

men jeg har ikke været ude og kører siden august - september månede. og nu står jeg ogs skal på glatbane her den 14 januar.

og er faktisk en smule nervøs for hvordan sådan noget foregår. og om jeg i det hele taget kan huske hvorn man kører bil . så dem af jer der har taget jer kort hvorn foregik jeres galtbane , ?

knus det meget nervøse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen :/ 

Anmeld

4. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg staredepå mit kørerkort den 1 august, bestod teori prøven den 21 oktober. (ja, min kørerlærer er en smule langsom!)

men jeg har ikke været ude og kører siden august - september månede. og nu står jeg ogs skal på glatbane her den 14 januar.

og er faktisk en smule nervøs for hvordan sådan noget foregår. og om jeg i det hele taget kan huske hvorn man kører bil . så dem af jer der har taget jer kort hvorn foregik jeres galtbane , ?

knus det meget nervøse.

jeg var gravid da jeg tog min glatbane.. så jeg syndes bestemt ikke det var sjovt..

jeg brugte 1½ år på mit kørekort, og jeg glemte ærligtalt ikke hvordan man kørte bil selv om der nogle gange var langt imellem mine køre lektioner..

så jeg er sikker på det nok skal gå for dig., ellers ringe til din kørelærer og bed om 2 lektioner inden glatbanen..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

jeg var gravid da jeg tog min glatbane.. så jeg syndes bestemt ikke det var sjovt..

jeg brugte 1½ år på mit kørekort, og jeg glemte ærligtalt ikke hvordan man kørte bil selv om der nogle gange var langt imellem mine køre lektioner..

så jeg er sikker på det nok skal gå for dig., ellers ringe til din kørelærer og bed om 2 lektioner inden glatbanen..

Tak for svar . Ja jeg er ogs gravid , ca 22 uger når jeg skal på glatbanen . Jamen problemet er at min kørelærer ikk har tid :/ grundet at han har taget for mange elever ind . 

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Anonym skriver:

Hej piger..

knus det meget nervøse.

Du skal ikke være nervøs for glatbanen! Det er SÅ sjovt.. Nu ved jeg self. ikke om det foregår på samme måde, men vi var 5-6 personer..

Vi startede med og se en film, og så fik vi af vide hvilken bil vi skulle sætte os i.. Vi kørte i række og lavede de forskellige øvelser på skift.. Super sjovt.. Der er walkietalkie i bilerne, så du bliver hele tiden fortalt hvad du skal og ikke skal!

Jeg havde heller ikke kørt et stykke tid da jeg kom på glatbane, men du skal ikke være nervøs, man glemmer det ikke.. Det er ligesom at cykle.. Har du ikke cyklet en del tid, bliver man lidt rusten til det, men husker det hurtigt.. Det er det samme med at kører i bil..

Men synes da ikke du har været længe om dit kørekort alligevel

Jeg startede 10/3-11, teoriprøve den 16/5-11 og køreprøve den 23/6-11

Anmeld

4. januar 2012

lucas<3

som becks skrive..

så er det skide sjovt og være på glat bane..

du skal ikke være nervøs det skal nok gå..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Du skal ikke være nervøs for glatbanen! Det er SÅ sjovt.. Nu ved jeg self. ikke om det foregår på samme måde, men vi var 5-6 personer..

Vi startede med og se en film, og så fik vi af vide hvilken bil vi skulle sætte os i.. Vi kørte i række og lavede de forskellige øvelser på skift.. Super sjovt.. Der er walkietalkie i bilerne, så du bliver hele tiden fortalt hvad du skal og ikke skal!

Jeg havde heller ikke kørt et stykke tid da jeg kom på glatbane, men du skal ikke være nervøs, man glemmer det ikke.. Det er ligesom at cykle.. Har du ikke cyklet en del tid, bliver man lidt rusten til det, men husker det hurtigt.. Det er det samme med at kører i bil..

Men synes da ikke du har været længe om dit kørekort alligevel

Jeg startede 10/3-11, teoriprøve den 16/5-11 og køreprøve den 23/6-11

Synes bare det har tage. Langt tid , fordi man skulle vente på alt har endnu ikk fået tid til kørerprøven , men har sagt jeg skal have den snart da jeg flytter ca 60 kilometwer væk  

Okaj tak , detlyder egentliikkk så slemt . Vi er ogs kun 6 stykker . Kører alle sammen på samme tid , eller er det hver enkel der starter ? 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

som becks skrive..

så er det skide sjovt og være på glat bane..

du skal ikke være nervøs det skal nok gå..

Okaj tak .. Er nu ogs lidt bekymret , mere fordi jeg er ca 22 uger henne i graviditeten . Og er en smule bange for der kan ske lillepigen noget ..

Anmeld

4. januar 2012

Noneother

Giver de andre ret. Glatbane er skide skægt. Min kørelærer tog os endda med på bagsædet og viste os hvordan en bil kan dreje rigtig rundt... Flere gange. Kunne sagtens have brugt mange timer på den legeplads det er derude.

Du har intet at være nervøs for. Bare lyt til din kørelærer og nyd at få lov til at lege med en bil på den måde. Det får du ikke lov til når du først har fået kortet

Anmeld

4. januar 2012

lucas<3

Anonym skriver:

Okaj tak .. Er nu ogs lidt bekymret , mere fordi jeg er ca 22 uger henne i graviditeten . Og er en smule bange for der kan ske lillepigen noget ..

åhh ved faktisk ikke om der kan ske noget med lille pigen men har du snakket med din kørelære om at du er gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.