Jeg synes det er et spændende koncept. Jeg blev meget forarget over ham der grinede over nedre hygiejne, men tager hatten af for, hvor meget "virkeligheden" er gået op for dem, på den første dag.
Måske har den ældre dame der blev spurgt om sex ikke noget imod det? Det var jo faktisk ikke den unge kvinde der spurgte, men blot spurgte, om hun måtte stille et nærgående spørgsmål, hvorefter den ældre gættede hvad det drejede sig om.
Jo, jeg følte også de trådte over en etisk grænse indimellem, men jeg synes, som sagt, at det er et spændende koncept, og jeg glæder mig til at se hvordan de unge udvikler sig.
Til gengæld synes jeg ikke vi behøver se indersiden af en ble der trækkes af, baller der skilles for hygiejne osv... Men det er måske mig der er sart! Jeg har bare ikke noget behov for at se det, for at forstå hvad de unge oplever, og synes faktisk det er mere krænkende for de ældre at fremstille det.
Hm.. håber min pointe blev fremstillet korrekt - det er ikke altid let på skrift. Der skal ikke gøres grin med de ældre, men måske er det netop ét af formålene med programmet: at bryde nogle grænser, generationerne imellem...?
Anmeld