Ung med de gamle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Bom

Mira0911 skriver:

Ser det også... Det er så kun den ene som står og griner mens han skal have vasket efter bleskift... Nøj hvor kan jeg blive så sur og irriteret når nogle kan finde på at grine... Hvordan vil han ikke selv have det hvis en stod og grinede mens han blev skiftet efter natten... 

Ja den ene af fyrerne griner da han skal vaske den ældre mand, og den anden er ved at brække sig da han skal hjælpe en anden på wc..

Hvis de ikke kan klare sådan noget, så skal de da ikke være med i sådan en udseendelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Mira0911

Bom skriver:

Ja den ene af fyrerne griner da han skal vaske den ældre mand, og den anden er ved at brække sig da han skal hjælpe en anden på wc..

Hvis de ikke kan klare sådan noget, så skal de da ikke være med i sådan en udseendelse..

Ej jeg troede det var den samme fyr.... 

Anmeld

3. januar 2012

Sabsy

Jeg kender Stina. Og kan slet ikke forstå hun er med Hun arbejder i et privat hj. pleje firma som hendes mor har + vi tog uddannelsen sammen.. Jamen jeg er helt forvirret..

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Er enig... I det hele taget ville jeg aldrig kunne finde på at spørge ind til det... Så skal det være fordi den ældre selv bringer det på banen... 

Gud hvor jeg glæder mig til at komme i gang med sosu hjælperen og derefter assistenten bagefter... 

Vil så gerne gøre alt for at de ældre har det godt hver dag når jeg er på arbejde, når den tid kommer... 

det glæder mig hver gang jeg hører at der nogen som tager uddannelsen for at hjælpe og servicerer de gamle.. det har de brug for ogfortjent..  det smerter mig altid når jeg tænker på de gamle, at de i nogle byer lever under nogle ret kummerlige forhold hvis du spørg mig ( desværre i min kommune). 

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

det glæder mig hver gang jeg hører at der nogen som tager uddannelsen for at hjælpe og servicerer de gamle.. det har de brug for ogfortjent..  det smerter mig altid når jeg tænker på de gamle, at de i nogle byer lever under nogle ret kummerlige forhold hvis du spørg mig ( desværre i min kommune). 

Synes efterhånden det er blevet værre og værre på mange plejehjem... 

Det er det forkerte sted der bliver sparet hver gang... 

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Bom skriver:

Jeg arbejder selv i hjemmeplejen, og jeg kunne ALDRIG drømme om at spørge til de ældres sex liv, uanset hvor godt jeg kender dem..

Det er kun noget jeg snakker med min allerbedste veninde om, ikke engang min mor..

jeg trak helt ærligt på smile båndet og tænkte nej nej nej det spørg man da ikke om, da jeg hørte det første gang.. 

og sidder bare og tænker nu hvis min far spurgte om den slags (han er ssh) så ville han være sikker på at blive anmeldt på stedet, især hvis det var hos en ny patient.

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Synes efterhånden det er blevet værre og værre på mange plejehjem... 

Det er det forkerte sted der bliver sparet hver gang... 

det er det i den grad.. det er så sørgeligt at høre på.. 

og blev da allermest harm da jeg hørte om kbh kommunes seneste påfund... man skal da påingen måder blande sig i om hr jensen på 80 år vil have saftevand eller ej. 

Anmeld

3. januar 2012

enrigtigfar?

De ældre er jo blevet spurgt om det var ok.

Jeg syntes først også det var flabet, men tænkte bagefter over det han sagde. I samme situation havde jeg sgu nok begyndt at tude - sådan reagerer vi jo så forskelligt.

Det ER da ydmygende at skulle ha hjælp til alt - sådan ender mange af os jo - men hvor skulle de "unge" vide det fra?!?

Jeg tror det blir et interessant program at følge...

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

det er det i den grad.. det er så sørgeligt at høre på.. 

og blev da allermest harm da jeg hørte om kbh kommunes seneste påfund... man skal da påingen måder blande sig i om hr jensen på 80 år vil have saftevand eller ej. 

Ja synes godt nok også det er ærgerligt at saften bliver taget fra de ældre... 

Anmeld

3. januar 2012

merle2010

ham der brækkede sig, kan jo altså ikke gøre for det... det er jo forskelligt hvordan man reagerer....

ham der grinede, det synes jeg sku er uforskammet stakkels gamle mand der lå der med røven bar

og hende der stina, hun er ret ligefrem.. haha..

men fred være med det..

synes det er et spændene program..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.