Ung med de gamle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Bom

Jeg sidder lige og ser den nye udseendelse "Ung med de gamle", og nøj hvor er det synd for de ældre, at de bare står og griner af dem, når de skal vaskes, og at de er ved og brække sig når de skal på wc..

Jeg er virkelig harm, det er så synd for de ældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Henriette1708

Kan ikke blive mere enig. Det er så ydmygende. 

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Bom skriver:

Jeg sidder lige og ser den nye udseendelse "Ung med de gamle", og nøj hvor er det synd for de ældre, at de bare står og griner af dem, når de skal vaskes, og at de er ved og brække sig når de skal på wc..

vil ikke en gang se det.. altså synes den ene ældre var et uheldigt eksempel hvis man ikke ønskede at vise dem som kan virke lidt stive i betrækket, men imvendt synes jeg også at den unge kvinde der er med, taler meget direkte, på en måde som ikke en gang jeg selv ville tale til en ældre.. 

om man kan lide at gøre rent, eller tørre de ældre, tjaa det må man jo selv om, men man kommer jo altså ikke uden om det på plejehjemmene. det er bare en del af jobbet. 

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

Bom skriver:

Ser det også... Det er så kun den ene som står og griner mens han skal have vasket efter bleskift... Nøj hvor kan jeg blive så sur og irriteret når nogle kan finde på at grine... Hvordan vil han ikke selv have det hvis en stod og grinede mens han blev skiftet efter natten... 

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

vil ikke en gang se det.. altså synes den ene ældre var et uheldigt eksempel hvis man ikke ønskede at vise dem som kan virke lidt stive i betrækket, men imvendt synes jeg også at den unge kvinde der er med, taler meget direkte, på en måde som ikke en gang jeg selv ville tale til en ældre.. 

om man kan lide at gøre rent, eller tørre de ældre, tjaa det må man jo selv om, men man kommer jo altså ikke uden om det på plejehjemmene. det er bare en del af jobbet. 

Ja pigen der gik godt nok til den med sexlivet, det blev jeg også lidt irriteret over... 

Anmeld

3. januar 2012

Bom

Henriette1708 skriver:

Kan ikke blive mere enig. Det er så ydmygende. 

Forstår slet ikke at man må sende sådan noget i fjernsynet, det er da bare så synd som det kan være..

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Ja pigen der gik godt nok til den med sexlivet, det blev jeg også lidt irriteret over... 

synes i hverttfald ikke det er et emne man skal spørge en ældre dame omm som man lige har mødt.. det er lige lovlig modigt, og ret flabet hvis man spørg mig. 

Anmeld

3. januar 2012

Bom

jydeinden skriver:

Jeg arbejder selv i hjemmeplejen, og jeg kunne ALDRIG drømme om at spørge til de ældres sex liv, uanset hvor godt jeg kender dem..

Det er kun noget jeg snakker med min allerbedste veninde om, ikke engang min mor..

Anmeld

3. januar 2012

Sildefisk

Bom skriver:

netop derfor jeg så 5 sek og derefter slukkede 

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

synes i hverttfald ikke det er et emne man skal spørge en ældre dame omm som man lige har mødt.. det er lige lovlig modigt, og ret flabet hvis man spørg mig. 

Er enig... I det hele taget ville jeg aldrig kunne finde på at spørge ind til det... Så skal det være fordi den ældre selv bringer det på banen... 

Gud hvor jeg glæder mig til at komme i gang med sosu hjælperen og derefter assistenten bagefter... 

Vil så gerne gøre alt for at de ældre har det godt hver dag når jeg er på arbejde, når den tid kommer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.