Update - Bella Elina, 8 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Nessie

Hun er da også skøn
Dejligt at høre at det går godt med jer.

du kan prøve om du kan nulre noget af neglene af, ellers kan du give hende nogle små bomuldsluffer på når hun sover, så kradser hun sig ikke helt så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

lycly

Ditte_Marie skriver:

Hehe, hun sover i hvert fald ikke igennem endnu der er det hver 2. eller 3. time vi må op - man bliver lidt ør i hovedet men sådan er det jo.

Hvornår begyndte hun at sove igennem?

Det er helt normalt i starten, der kan man ikke forvente at de sover igennem. Det skal de helst heller ikke, de skal jo vokse Men det kommer nok  

Vi stoppede amningen da hun var 2 måneder, men der gik lige noget tid før hun vænnede sig til den og spiste nok, så da hun var omkring 3-31½ måned sov hun flere og flere timer om natten. Da hun var 4 måneder sov hun fra 23-09 ca . DET er ren luksus

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Hun er skøn

Anmeld

3. januar 2012

Zeus

Oh - det kunne jeg godt overveje.. det var en god ide for hendes negle er rigtig hårde, fine og lange..

Jeg har givet både Isabella og Cajsa strømper på hænderne det første stykke tid, Cajsa helt op til at hun begyndte at ville pille ved ting. Jeg var rigtig bange for at hun ville kradse sig selv i øjnene, fordi det var dér hun fik fat når hun blev sulten.. Men det hjalp i hvert fald på kradsemærkerne Og pas på med ikke at bruge negleklipperen for tit, da neglene faktisk kan blive skarpere af det

Anmeld

3. januar 2012

KLN

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved ikke helt hvor jeg burde skrive det her, men har sådan lyst til at fortælle hele verden om min dejlige datter Så vil bare lige fortælle hvordan det går med os..

Det går helt fantastisk - hun er virkelig en nem, blid, rolig og meget tålmodig lille pige.. hvilket er virkelig dejligt, når far kan være lidt længe om at lave mad om natten

Hun sover meget, og spiser rigtig godt - siden vi kom hjem fra hospitalet i onsdags, har hun øget sin vægt fra 3608 gram til 4050 og hun er åbentbart skrumpet 1cm ifølge SP, hehe.

Hun har haft lidt maveproblemer - men hun klarer det så flot og klager stort set ikke. Hun er så tapper <3 Hun har også haft feber og nogle underlige bumse-lignende knopper - men det er alt godt nu <3 og hun er bare så dejlig! 

Mors og fars lille gottegris <3

Men hun har så lange fine negle og får tit kradset sig selv Det ser ikke så rart ud, men det ser ikke ud som om det påvirker hende..

Jeg har det rigtig godt - får kun smerter hvis jeg bevæger mig meget. Vægten siger allerede - 10,1kg og jeg er startet på Nupo kur, så håber på et godt resultat. Jeg skal veje mig igen på lørdag.

Jeg er lidt ked af at maven hænger så meget, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Og jeg troede jo at jeg ikke havde fået strækmærker, men jeg har åbentbart fået nogle hvide nogle under navlen  som man først har kunne se her efter fødslen.. øv bøv - men heldigvis har de ingen farve.

Jeg håber at i alle har det godt og er kommet godt ind i det nye år <3

Kærligst Ditte Marie

Hvor er hun fin - sikke meget hår Dejligt det går så nemt for jer..

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Nessie skriver:

Hun er da også skøn
Dejligt at høre at det går godt med jer.

du kan prøve om du kan nulre noget af neglene af, ellers kan du give hende nogle små bomuldsluffer på når hun sover, så kradser hun sig ikke helt så meget

tak (:

de er desværre for hårde til at de kan nuldres af og hendes body'er har faktisk små luffer - men synes at det er synd, da hun sutter meget på sine fingre eller et godt foreslag

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Det er helt normalt i starten, der kan man ikke forvente at de sover igennem. Det skal de helst heller ikke, de skal jo vokse Men det kommer nok  

Vi stoppede amningen da hun var 2 måneder, men der gik lige noget tid før hun vænnede sig til den og spiste nok, så da hun var omkring 3-31½ måned sov hun flere og flere timer om natten. Da hun var 4 måneder sov hun fra 23-09 ca . DET er ren luksus

Ja, det ved jeg Men det er også hyggeligt at pusle om natten <3

WAUW! kan du ikke give nogle tips til hvordan i gjorde det? - det er da helt vildt hah.

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Baagøe skriver:

Hun er skøn

Tak

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Zeus skriver:

Jeg har givet både Isabella og Cajsa strømper på hænderne det første stykke tid, Cajsa helt op til at hun begyndte at ville pille ved ting. Jeg var rigtig bange for at hun ville kradse sig selv i øjnene, fordi det var dér hun fik fat når hun blev sulten.. Men det hjalp i hvert fald på kradsemærkerne Og pas på med ikke at bruge negleklipperen for tit, da neglene faktisk kan blive skarpere af det

Jeg er også lidt bange for at hun kradser i øjnene, men synes næsten det er synd at give hende luffer på, for hun sutter meget på sine fingre

Anmeld

3. januar 2012

Camulla

Hvor er hun smuk og dejlig... Flere billeder, tak!  

Og ja, det er godt med tålmodighed når far er langsom, ha ha!  

Nu må det altså snart være min tur, nå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.