Ditte_Marie skriver:
Jeg ved ikke helt hvor jeg burde skrive det her, men har sådan lyst til at fortælle hele verden om min dejlige datter
Så vil bare lige fortælle hvordan det går med os..

Det går helt fantastisk - hun er virkelig en nem, blid, rolig og meget tålmodig lille pige.. hvilket er virkelig dejligt, når far kan være lidt længe om at lave mad om natten 
Hun sover meget, og spiser rigtig godt - siden vi kom hjem fra hospitalet i onsdags, har hun øget sin vægt fra 3608 gram til 4050
og hun er åbentbart skrumpet 1cm ifølge SP, hehe.
Hun har haft lidt maveproblemer - men hun klarer det så flot og klager stort set ikke. Hun er så tapper <3 Hun har også haft feber og nogle underlige bumse-lignende knopper - men det er alt godt nu <3 og hun er bare så dejlig!
Mors og fars lille gottegris <3
Men hun har så lange fine negle og får tit kradset sig selv
Det ser ikke så rart ud, men det ser ikke ud som om det påvirker hende..
Jeg har det rigtig godt - får kun smerter hvis jeg bevæger mig meget. Vægten siger allerede - 10,1kg
og jeg er startet på Nupo kur, så håber på et godt resultat. Jeg skal veje mig igen på lørdag.
Jeg er lidt ked af at maven hænger så meget, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Og jeg troede jo at jeg ikke havde fået strækmærker, men jeg har åbentbart fået nogle hvide nogle under navlen
som man først har kunne se her efter fødslen.. øv bøv - men heldigvis har de ingen farve.
Jeg håber at i alle har det godt og er kommet godt ind i det nye år <3
Kærligst Ditte Marie