Update - Bella Elina, 8 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

lilledittemor

Jeg ved ikke helt hvor jeg burde skrive det her, men har sådan lyst til at fortælle hele verden om min dejlige datter Så vil bare lige fortælle hvordan det går med os..

Det går helt fantastisk - hun er virkelig en nem, blid, rolig og meget tålmodig lille pige.. hvilket er virkelig dejligt, når far kan være lidt længe om at lave mad om natten

Hun sover meget, og spiser rigtig godt - siden vi kom hjem fra hospitalet i onsdags, har hun øget sin vægt fra 3608 gram til 4050 og hun er åbentbart skrumpet 1cm ifølge SP, hehe.

Hun har haft lidt maveproblemer - men hun klarer det så flot og klager stort set ikke. Hun er så tapper <3 Hun har også haft feber og nogle underlige bumse-lignende knopper - men det er alt godt nu <3 og hun er bare så dejlig! 

Mors og fars lille gottegris <3

Men hun har så lange fine negle og får tit kradset sig selv Det ser ikke så rart ud, men det ser ikke ud som om det påvirker hende..

Jeg har det rigtig godt - får kun smerter hvis jeg bevæger mig meget. Vægten siger allerede - 10,1kg og jeg er startet på Nupo kur, så håber på et godt resultat. Jeg skal veje mig igen på lørdag.

Jeg er lidt ked af at maven hænger så meget, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Og jeg troede jo at jeg ikke havde fået strækmærker, men jeg har åbentbart fået nogle hvide nogle under navlen  som man først har kunne se her efter fødslen.. øv bøv - men heldigvis har de ingen farve.

Jeg håber at i alle har det godt og er kommet godt ind i det nye år <3

Kærligst Ditte Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ih hvor er hun altså dejlig

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Hvor er hun fin Og dejligt at hun er så nem

Anmeld

3. januar 2012

Laura.

Så smuk og dejlig hun er.

Anmeld

3. januar 2012

LouiseRH

Ih, hvor er hun smuk!

Anmeld

3. januar 2012

Jibbe

Hvor er hun altså bare kær - og sød ved hendes mor og far
Hendes små knopper er hormon knopper og er helt normalt. De forsvinder igen efter noget tid (nogle uger).

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

rikkeregnbue skriver:

Ih hvor er hun altså dejlig

Tak

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Hvor er hun fin Og dejligt at hun er så nem

Det er nemlig rigtig dejligt det er jo en fornøjelse at have en baby - forstå mig ret

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Laura. skriver:

Så smuk og dejlig hun er.

Tak - jeg er meget enig

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

bulderfiz skriver:

Ih, hvor er hun smuk!

ih, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.