Update - Bella Elina, 8 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

lilledittemor

Jibbe skriver:

Hvor er hun altså bare kær - og sød ved hendes mor og far
Hendes små knopper er hormon knopper og er helt normalt. De forsvinder igen efter noget tid (nogle uger).

Tak

Ja, det er hun godt nok..

Men de er allerede "poppet" så de er gået væk igen.. De sad i lysken. Men hun har ikke været generet af dem, så har ikke gjort noget ved det Håber ikke at hun ender med at blive fyldt med knopper ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

lycly

Ditte_Marie skriver:

Det er nemlig rigtig dejligt det er jo en fornøjelse at have en baby - forstå mig ret

Ja, det var det også for mig, vi var også heldige at få en nem en af slagsen Hvis du er rigtig heldig, så varer det ved de næste 3 måneder. Derefter sker der altså et eller andet, så kommer der gang i den og de får virkelig en personlighed og temperament

Anmeld

3. januar 2012

B&J

kan godt forstå du gerne vil fortælle hele verden om det hun er da også bare DEJLIG

og det med at kratte sig i ansigtet det gjorde daniel også.. men klippede de små negle så han ikke kunne så meget for hans negle vokser hurtigt

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Ja, det var det også for mig, vi var også heldige at få en nem en af slagsen Hvis du er rigtig heldig, så varer det ved de næste 3 måneder. Derefter sker der altså et eller andet, så kommer der gang i den og de får virkelig en personlighed og temperament

Det håber jeg jeg håber mest på at hun bliver god til at sove natten igennem - kan jo håbe på at hun har arvet fars søvn behov Det virker i hvert fald sådan indtil videre..

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

B&J skriver:

kan godt forstå du gerne vil fortælle hele verden om det hun er da også bare DEJLIG

og det med at kratte sig i ansigtet det gjorde daniel også.. men klippede de små negle så han ikke kunne så meget for hans negle vokser hurtigt

Ih tak

Det gør vi også når hun bliver lidt ældre - SP sagde i dag at det kan være risikabelt at klippe dem når de er så små, fordi at huden kan være groet langt frem under neglen, uden at man kan se det.. Så det bløder når man klipper - det vil jeg slet ikke kunne håndtere

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Ditte_Marie skriver:

Det håber jeg jeg håber mest på at hun bliver god til at sove natten igennem - kan jo håbe på at hun har arvet fars søvn behov Det virker i hvert fald sådan indtil videre..

Det er også bare rart hvis hun sover igennem. Det gør hun højst sandsynligt når hun er flaskebarn. Julia sov aldrig igennem da jeg ammede, ligeså snart hun begyndte at få flaske, så sov hun igennem  

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Ditte_Marie skriver:

Ih tak

Det gør vi også når hun bliver lidt ældre - SP sagde i dag at det kan være risikabelt at klippe dem når de er så små, fordi at huden kan være groet langt frem under neglen, uden at man kan se det.. Så det bløder når man klipper - det vil jeg slet ikke kunne håndtere

nej det ved jeg skev også forkert vi filede dem med en lille baby fil og først da han var 4mdr klippede vi dem for vi kunne ikke nulre han negle han som nogle kan

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Det er også bare rart hvis hun sover igennem. Det gør hun højst sandsynligt når hun er flaskebarn. Julia sov aldrig igennem da jeg ammede, ligeså snart hun begyndte at få flaske, så sov hun igennem  

Hehe, hun sover i hvert fald ikke igennem endnu der er det hver 2. eller 3. time vi må op - man bliver lidt ør i hovedet men sådan er det jo.

Hvornår begyndte hun at sove igennem?

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

B&J skriver:

nej det ved jeg skev også forkert vi filede dem med en lille baby fil og først da han var 4mdr klippede vi dem for vi kunne ikke nulre han negle han som nogle kan

Oh - det kunne jeg godt overveje.. det var en god ide for hendes negle er rigtig hårde, fine og lange..

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Ditte_Marie skriver:

Oh - det kunne jeg godt overveje.. det var en god ide for hendes negle er rigtig hårde, fine og lange..

jaa nemlig det var vores søns også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.