I hvilken graviditetsuge fødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Den kommende far skriver:

min kæreste fødte 27+3 pga help. Får man så ekstra scanninger osv næste gang?

Har godt fuldt jer de sidste par uger og i er da alle 3 for gode! Altså mit blodtryg er aldrig blevet normalt igen, så har været på piller de sidste 2 år pga det. Men også pga mit sidste forløb skal jeg tjekkes extra denne gang. Er sikker på at i næste gang vil blive fuldt endnu tætter, når han nu kom så meget for tidligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Den kommende far

StineW79 skriver:

Har godt fuldt jer de sidste par uger og i er da alle 3 for gode! Altså mit blodtryg er aldrig blevet normalt igen, så har været på piller de sidste 2 år pga det. Men også pga mit sidste forløb skal jeg tjekkes extra denne gang. Er sikker på at i næste gang vil blive fuldt endnu tætter, når han nu kom så meget for tidligt! Vh stine

det håber vi ihvertfald. jeg ved at min kæreste vil være så nervøs næste gang

Anmeld

6. januar 2012

twinboys

Den kommende far skriver:

Som de fleste herinde ved fødte min kæreste vores søn d. 10 december. Hun var på daværende tidspunkt 27+3. 

Er nysgerrig efter at vide hvornår i fødte?

http://babydutten.blogspot.com/

Uge 25+0

Anmeld

6. januar 2012

Ka+Ma=Be

Jeg fødte da jeg var 39+2  

Håber alt går vel med lille Viktor 

Anmeld

6. januar 2012

Den kommende far

Katte87 skriver:

Jeg fødte da jeg var 39+2  

Håber alt går vel med lille Viktor 

det går efter omstændighederne rigtig godt

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Ja help er totalt lusket og desvære er chancen for at man får det igen jo lidt større anden gang. Det gode er så at det som regl først kommer sener og i ik så svær grad! Så denne gang efter mange overvejelser, har jeg bestemt mig for at gå hele tiden ud, ik bekymre mig alt for meget og sku det ik helt gå efter planen, ja så tager vi den derfra. Sådan er det bare at få børn ik?? Vh Stine 

Anmeld

6. januar 2012

Den kommende far

StineW79 skriver:

Ja help er totalt lusket og desvære er chancen for at man får det igen jo lidt større anden gang. Det gode er så at det som regl først kommer sener og i ik så svær grad! Så denne gang efter mange overvejelser, har jeg bestemt mig for at gå hele tiden ud, ik bekymre mig alt for meget og sku det ik helt gå efter planen, ja så tager vi den derfra. Sådan er det bare at få børn ik?? Vh Stine 

det er lige præcis sådan det er Jeg var så bekymret og nervøs da min kæreste fik det

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Da jeg først blev rigtig syg fattede jeg det vist ik rigtig. Min kærste var blevet sendt hjem fra sygehuset, med besked om at nu skete der ik mere i aften. Kl 22.15 kom en læge ind og sagde at nu var det nu, nåede at ringe til ham totalt forvirret og fik sagt at han sku skynde sig at komme tilbage. Han nåede det lige og der gik kun 1 time, fra lægen kom til thea var ude. Men må så nok indrømme at jeg først blev rigtig,rigtig syg bagefter og ka ik huske andet end små glimt af de første 3 dage. Lå på intensiv fra lørdag kl 24 til søndag kl 13!, så første thea søndag omkrig kl 15. Ka huske hun skreg da hun kom ud og ja som din kærste skrive på jeres blog, det er bare den bedste lyd i hele verden! Min kærste var også mere bange end jeg var og er også meget mere nervøs end jeg er denne gang. Tror nu engang bare at man må tage en beslutning om at alt jo nok ska gå i sidste ende. Og bare vent snart er han så stor at i ik ka forstå at han nogensinde har været så lille. Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

Den kommende far

StineW79 skriver:

Da jeg først blev rigtig syg fattede jeg det vist ik rigtig. Min kærste var blevet sendt hjem fra sygehuset, med besked om at nu skete der ik mere i aften. Kl 22.15 kom en læge ind og sagde at nu var det nu, nåede at ringe til ham totalt forvirret og fik sagt at han sku skynde sig at komme tilbage. Han nåede det lige og der gik kun 1 time, fra lægen kom til thea var ude. Men må så nok indrømme at jeg først blev rigtig,rigtig syg bagefter og ka ik huske andet end små glimt af de første 3 dage. Lå på intensiv fra lørdag kl 24 til søndag kl 13!, så første thea søndag omkrig kl 15. Ka huske hun skreg da hun kom ud og ja som din kærste skrive på jeres blog, det er bare den bedste lyd i hele verden! Min kærste var også mere bange end jeg var og er også meget mere nervøs end jeg er denne gang. Tror nu engang bare at man må tage en beslutning om at alt jo nok ska gå i sidste ende. Og bare vent snart er han så stor at i ik ka forstå at han nogensinde har været så lille. Vh stine

vi var 1½ times kørsel fra skejby da det begyndte da vi var blevet sendt hjem om eftermiddagen - så jeg måtte køre stærkt for at nå herover

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Syntes godt nok også at det er for dårligt at i blev sendt hjem! Jeg var indlagt i 1 1/2 uge  pga for højt blodtryg, vand i hele kroppen, protein i urin og blodprøver 3-4 gange om dagen, som bare alle blev dårliger og dårliger. Så ja syntes de sku ha været mere obs på din kærste. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.