Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MilleMus1988 skriver: nej dog ikk jeg skulle have været sat i gang samme morgen som jeg fødte nåede selv at gå igang 6 timer før jeg havde en aftalt tid hehe så truslen med at blive sat igang var i sig selv nok hehe
nej dog ikk jeg skulle have været sat i gang samme morgen som jeg fødte nåede selv at gå igang 6 timer før jeg havde en aftalt tid hehe så truslen med at blive sat igang var i sig selv nok hehe
hehe det var heldigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hailiesmom11 skriver: Jeg fødte 40+5
Jeg fødte 40+5
Samme her
40+3 første gang og 40+6 anden gang.
Jeg fødte fuldstændigt uventet den 24. november i uge 25+3 en lille pige. Så vi er lidt i samme båd lige nu....Det er godt nok en hård tid.
Vi har været indlagt 5 uger på Rigshospitalet og er netop overført til Herlev hospital.
Håber alt godt for jer og jeres lille dreng .
KH
Caroline
Jeg fødte første gang 40+3 og anden gang 39+3.
Han er godt nok lille jeres dreng, men håber han har det godt ellers og inden længe er han jo også en stor basse.
Fik akut kejsersnit i uge 34+0 pga help. Så nu bliver det spænde at se hvor langt vi kommer her anden gang. Går heldigvis til extra kontrol og ska ha extra scaninger, men ska nok ik regne med at tiden ud. Håber i ellers får masser af god støtte osv! Vh stine
Den kommende far skriver: Som de fleste herinde ved fødte min kæreste vores søn d. 10 december. Hun var på daværende tidspunkt 27+3. Er nysgerrig efter at vide hvornår i fødte? http://babydutten.blogspot.com/
Som de fleste herinde ved fødte min kæreste vores søn d. 10 december. Hun var på daværende tidspunkt 27+3.
Er nysgerrig efter at vide hvornår i fødte?
http://babydutten.blogspot.com/
fødte 35+0 og tilbragte 9 dage på neo inden vi kunne komme hjem.
StineW79 skriver: Fik akut kejsersnit i uge 34+0 pga help. Så nu bliver det spænde at se hvor langt vi kommer her anden gang. Går heldigvis til extra kontrol og ska ha extra scaninger, men ska nok ik regne med at tiden ud. Håber i ellers får masser af god støtte osv! Vh stine
min kæreste fødte 27+3 pga help. Får man så ekstra scanninger osv næste gang?
Fødte 36+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128