I hvilken graviditetsuge fødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Kamilla-m

jeg har stet 37-40

jeg har født 39+6, 39+4  og 39+0..

håber alt er vel med jer og lille victor .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

PJessen

Jeg fik kejsersnit 36+0. Havde været til undersøgelse hos jordmoren en fredag eftermiddag og fik rigtig mange smerter i siden og blev indlagt. og fik morfin mod smerter, og lørdag aften havde jeg fået morfin 6 gange på et døgn og så fandt lægerne ud af ups det var ikke smart så nu er det nu hun skal ud, så søndag eftermiddag fik jeg kejsersnit og vi var indlagt i 10 dage, hvor tre af dem var på neonatal, det var tre rigtig hård dag... Men efter 10 rigtig lange dage med op og nedtur kommer vi hjem...

Krydser fingre for dig og din lille familie og ønsker jer det bedste... Du skriver bare vis du vil vide mere eller har nogen spørgsmål...

Anmeld

5. januar 2012

Den kommende far

PJessen skriver:

Jeg fik kejsersnit 36+0. Havde været til undersøgelse hos jordmoren en fredag eftermiddag og fik rigtig mange smerter i siden og blev indlagt. og fik morfin mod smerter, og lørdag aften havde jeg fået morfin 6 gange på et døgn og så fandt lægerne ud af ups det var ikke smart så nu er det nu hun skal ud, så søndag eftermiddag fik jeg kejsersnit og vi var indlagt i 10 dage, hvor tre af dem var på neonatal, det var tre rigtig hård dag... Men efter 10 rigtig lange dage med op og nedtur kommer vi hjem...

Krydser fingre for dig og din lille familie og ønsker jer det bedste... Du skriver bare vis du vil vide mere eller har nogen spørgsmål...

tak for det 

Anmeld

5. januar 2012

lukasmor

Jeg fødte på terminen så 40+0

Anmeld

5. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Den kommende far skriver:

Som de fleste herinde ved fødte min kæreste vores søn d. 10 december. Hun var på daværende tidspunkt 27+3. 

Er nysgerrig efter at vide hvornår i fødte?

http://babydutten.blogspot.com/

36+1 så knap 4 uger før termin

Tillykken med sønnen.

Anmeld

5. januar 2012

Azooo

Uge 38+5 kom vores lille guldklump til verden .. Håber alt går vel som det skal med jeres lille prins ..

Anmeld

5. januar 2012

Maise

Den lykkelige skriver:

Vejede hun også det da hun kom ud??

hun vejede 4140 da hun kom ud. man var bange for at det ville være ca 4500 hvis jeg gik tiden ud og ca 5 kilo hvis jeg gik op til 14 dage over.

Anmeld

5. januar 2012

cecilie1984

Som de fleste herinde ved fødte min kæreste vores søn d. 10 december. Hun var på daværende tidspunkt 27+3. 

Er nysgerrig efter at vide hvornår i fødte?

http://babydutten.blogspot.com/

jeg fødte den 1 i uge 38+4

og nr 2 i uge 40+0

Anmeld

5. januar 2012

Maise

Det vsr noget af et barn kan godt forstå de satte dig igang ellers var du da aldrig kommet til at gå igen

ja hun var en tyk trunte.

hvordan går det hos jer??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2012

Den kommende far

Maise skriver:

ja hun var en tyk trunte.

hvordan går det hos jer??

Det går stille og roligt fremad. Han blev vejet til 906 gram imorges samt at han er sat op til 3/4 protein

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.