Stoppe/minimere samvær??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

wamse

Baagøe skriver:

Åh, nej!  Håber du får noget ud af det med SFV for Lærkes skyld 

Jeg valgte at ringe til hendes far, og sige at jeg havde taget et valg om, at hun fra nu af kun kommer hver anden lørdag skiftesvis her og der og uden overnatning. Jeg lod ham forstå, at jeg på ingen måde ville gå med til mere. Han er igen i en meget depressiv periode, og mit ansvar er kun hendes tarv

Jeg fortalte hende, at jeg havde taget dette her valg, og at hun ikke skulle sove ved far foreløbigt igen, og hun sagde at det var dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

klmf

wamse skriver:

Jeg valgte at ringe til hendes far, og sige at jeg havde taget et valg om, at hun fra nu af kun kommer hver anden lørdag skiftesvis her og der og uden overnatning. Jeg lod ham forstå, at jeg på ingen måde ville gå med til mere. Han er igen i en meget depressiv periode, og mit ansvar er kun hendes tarv

Jeg fortalte hende, at jeg havde taget dette her valg, og at hun ikke skulle sove ved far foreløbigt igen, og hun sagde at det var dejligt 

Godt din datter har en stærk mor

Anmeld

2. januar 2012

wamse

lotchen skriver:

Godt din datter har en stærk mor

åhh 1000 tak 

For pokker det er svært at se hende reagere sådan, og opleve ham være så forkert overfor hende. Hun er nu hundeangst for at jeg forlader hende 

Anmeld

2. januar 2012

klmf

wamse skriver:

åhh 1000 tak 

For pokker det er svært at se hende reagere sådan, og opleve ham være så forkert overfor hende. Hun er nu hundeangst for at jeg forlader hende 

Det må være SÅ svært

Har lige set noget om bortførte børn på TV2 og var rystet over hvad det kan få af konsekvenser når forældrene fucker op....

Håber hun får det bedre igen

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

wamse skriver:

Hvor skønt!  Hvordan responderede han?

Anmeld

3. januar 2012

Talbutikken

wamse skriver:

Der ligger en afgørelse fra statsamtet om at min datter skal se hendes far, hver anden lørdag skiftesvis her og hos ham. Så skulle vi stille og roligt trappe det op, hvilket er gjort, og det kører mildest talt af h****** til  Min datter reagerer nu meget på samvær, og en far der tydligvis ikke har det godt. 

Men kan jeg selv bede om at få taget samvær op i statsforvaltningen igen?

Eller skal det være ham selv, der gør det?

Først et

Syntes det er flot at du har ringet og fortalt ham om hvad du har tænkt dig at gøre! Og syntes så også du helt klart skal skrive til statsforvaltningen og bede om ændring af samvær, bare for at have det på papir, så han ikke kan få en hjerneblødning og lige pludselig begunde at bruge din beslutning imod dig..

Som du ved har jeg selv været hele møllen igennem og der kommer sikker mere til..

Hun kan ikke være andet en stolt med sådan en mor der kæmper for hendes tarv

Anmeld

3. januar 2012

Lone Jakobsen

wamse skriver:

har stor respekt for din beslutning. det er om noget, vores ansvar at passe på børnene og reagere når de har det skidt.

her har mine ældste drenge (heldigvis) ikke længere kontakt med deres far. og i perioder er det en stor lettelse, for han var også meget ustabil.

Anmeld

3. januar 2012

wamse

Baagøe skriver:

Hvor skønt!  Hvordan responderede han?

Han kunne selvfølgelig slet ikke forstå det, for de havde jo hygget sig  Men jeg fortalte ham, at når han ikke ringer efter samvær for at høre, hvordan hun har det, så gør han jo heller intet for at hjælpe hende. Han har bare overskredet hendes grænser meget

Han fortæller så, at det nok er godt nok med mindre samvær, for han har det ikke så godt. Åhh men for pokker det er jo det han skal sige inden samvær, for hun bliver så påvirket af det 

Anmeld

3. januar 2012

wamse

Lone Jakobsen skriver:

har stor respekt for din beslutning. det er om noget, vores ansvar at passe på børnene og reagere når de har det skidt.

her har mine ældste drenge (heldigvis) ikke længere kontakt med deres far. og i perioder er det en stor lettelse, for han var også meget ustabil.

Tak skal du have

Anmeld

3. januar 2012

wamse

Talbutikken skriver:

Først et

Syntes det er flot at du har ringet og fortalt ham om hvad du har tænkt dig at gøre! Og syntes så også du helt klart skal skrive til statsforvaltningen og bede om ændring af samvær, bare for at have det på papir, så han ikke kan få en hjerneblødning og lige pludselig begunde at bruge din beslutning imod dig..

Som du ved har jeg selv været hele møllen igennem og der kommer sikker mere til..

Hun kan ikke være andet en stolt med sådan en mor der kæmper for hendes tarv

1000 tak for dine ord

Jeg får kontaktet stf for at fortælle om alt det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.