millemai skriver:
Statsforvaltningen tager altid sager op igen, hvis der er væsentlige ændringer i forhold til samværet. At jeres datter har fået det dårligt er jo en voldsom ændring - og det kan begge forældre tage op.
Er far enig i, at det ikke går godt - siden du spørger om du skal få ham til at kontakte dem? Jeg spørger fordi sagsbehandlingstiderne i sfv er ret lange (som du selv ved) og hvis I begge er enige om, at jeres pige ikke har det godt under disse samværsforhold, kan du så ikke overtale ham til at trappe ned (især nu hvor farmor ikke længere er på banen). Sfv kan jo stadig komme ind over når de har fået behandlet sagen.
Husker jeg helt forkert når jeg synes at huske, at det var dig der måtte vurdere om hun skulle afsted? - i så fald synes jeg du skal nedsætte mængden indtil sfv får behandlet sagen.
Han er slet slet ikke enig, for han gør intet for at finde ud af, hvordan hun har det.
Han i mellemtiden været indlagt på psyk igen, og trives absolut ikke. Jeg må vurdere det fra gang til gang, når de var startet op på alenesamvær, hvilket jeg har gjort, men jeg tænker hun ville have bedst af intet samvær, som det er nu
Der har været flere episoder, hvor han fejler totalt overfor hende.
Anmeld