Hvem var I før gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

PsychedeliC

Hvis jeg skriver Amager kan i næsten gætte jer til resten .

Men jeg har ændret mig totalt og alle siger til mig at det er super flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

4kløver

Jeg er for den tid hvor man ikke havde mobil i lommen
Så ingen billeder. men meget sjov er der lavet

Anmeld

31. december 2011

-Sigrid-

Jeg var kedelig! 

Havde mine nære venner, gode solide mennesker, hvor kun 2 er blevet skrottet efter jeg blev gravid... Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 15, og har ikke været hjemme siden

Jeg brød mig ikke om skole, for det var min mor som havde "valgt" den - men at lige være blevet 15 og så begynde på HTX er også meget 

Jeg drak ikke meget, var mere hende som samlede de andre op, og jeg har altid hadet opkast! (Havde mareridt om det inat  .) Så... Når jeg drak, har det aldrig været så meget at jeg kastede op, og det var bedst hvis det var med en kæreste og 2 venner 

Kedelig!

Og er det nok stadig, men hva' fa'en, nu er der ingen som tvivler på at Krøllen er i de bedste hænder overhoved 

BTW så har jeg aldrig rørt stoffer (ikke engang hash), og det er meget få pakker smøger jeg har røget 

Men I skal da ikke snydes for nogle af mine "fuldebilleder"... Det værste er hvor jeg kysser med min eks, så det er vist meget begrænset hvor fuld jeg har været  

Nr 1 - nytår for ... 3 år siden? 

Nr 2 - sammen med min bedste veninde til en gangfest med pigerne fra efterskole

Nr 3 - en af de venner som er blevet skrottet, men som jeg holdt meget af... Og der var jeg faktisk lidt fuld 

Nr 4 - er ikke engang sikker på at jeg var fuld, er vist mere tosset som ædru end som fuld 

Og nå ja - så sidder jeg nu kl halv 12 nytårsaften og er på en hjemmeside som hedder baby.dk - bliver det mere teenager?! 

Godt nytår!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. december 2011

Carl-Emil's mor

rikkeregnbue skriver:

Tja... Bare en lille hyggetråd om hvem I var FØR i blev gravide!  Er lidt nysgerrig og kom endelig gerne med billeder så vi kan se

Kan i genkende jer selv fra den tid?

Jeg kan da starte.... Jeg var noget af en drukmås! Puha. Alle mine facebook billeder som er blevet lagt ind af andre er druk-billeder. Jeg synes faktisk næsten det er halv pinligt!  Men hvad f*nden... Jeg hyggede mig dengang!

Det ændrede sig så i år da jeg stod med den positive test. Og der er SÅ mange der siger til mig: "Hvad så med druk Rikke?" "Du kommer til at mangle det" ... Men ved I hvad? Nu har jeg ikke drukket i snart 9 mdr og jeg fortryder stadig ikke. Jeg har fået meget mere styr på mit liv, og jeg eeeeeeelsker at være her hvor jeg er nu!  Nu må min/vores prinsesse bare godt snart melde sin ankomst.

Nogle drukmås billeder fra den jeg var... Har desværre ingen billeder fra den jeg er nu  Undskylder at der lidt mange

Håber nogen vil dele jeres før og efter liv!

Og til sidst.... GODT NYTÅR

Uuuuhi farlig farlig tråd hvem var jeg bum bum jeg var den stille teenager med fast kærste til jeg blev 17 ud med kæresten ind på HF også startede fest livet ( Jesus Christ ) 3 x blondiner 3 x hvide jeans 3 x sorte halterneck toppe også lagde vi ellers et diskotek ned hver fredag derfra tog det fart første ung rejs ferie førte til et mål for øjet : det skulle være mig koste hvad det ville!!! Efter hf job som pæd medhjælper, job som bartender hver fredag lørdag ( stod mere på baren end bag den) guideskole og finalen jobbet hos UR jeh fortsatte somBartender og mødte min del af mænd og nok også lige en ekstra mængde ( piiiiiiiiinligt men lettere nymfo og bartender = sexcocktail) ... Lige inden UR jobbet mødte jeg min kæreste hos en veninde og vi startede et kanon venskab efter UR hvor jeg selvfølgelig ogaå mødte min del af mænd + en kendis startede jeg nyt bartender job i ny by yngste bartender og mega flirterøv samtidig startede jeg bachelor studie sådan fortsatte det indtil min ven tog til Afghanistan - min verden knækkede sammen.. Jobbet gik dårligere ogDårligere og studiet ned af bakken, da han kom hjem startede vi som kærester hans ønske i al den tid vi var venner og sidden der er det gået hånd i hånd billeder kan ikke komme ind da jeg er på mobilen

Anmeld

31. december 2011

Lunae

Hyggelig tråd

Jamen i folkeskolen var jeg hende der var fremme i skoene. Festede tidligt og drak mig fra sans og samling. Var også typen, som turde tungekysse og lidt andet ret tidligt!

Gymnasiet - ja der var der også gang i den. Blev kåret til klassens dranker samt blotter og årgangens kold før tolv. Mødte min kæreste i 2.g, men havde stadig ret meget fest og lir i mig.

Idag fester jeg et på gange om året, men føler på ingen måde, at jeg har givet afkald på noget - livet er fantastisk som det er og kunne ikke ønske mig mere

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg kan ikke ligge billeder op da jeg er på fra mobilen.

Men jeg blev jo gravid 2-3 mdr før jeg blev 16, så jeg var/er jo en teenager. Har aldrig været en person der gik meget i byen eller noget, har været sammen med min kæreste siden jeg var 14, og har mest været sammen med ham hver weekend eller været med ham på arbejde. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive.

Anmeld

1. januar 2012

SussieThyssen

Hmm..jeg tror jeg stort set altid har været den samme, både før og efter jeg i sin tid blev gravid.
Jeg havde langt mere krudt i måsen som ung end jeg har i dag, men det har intet med graviditeter at gøre.
Selvfølgelig modnes man af at blive mor, men forandrede mig...næ...det gjorde jeg vist ikke.

Jeg har nok altid været den temmelig gammelkloge pige, gik ikke meget i byen, holdt af at hygge mig med familie og venner under stille former, dyrkede mine interesser, og det gjorde jeg også efter jeg blev gravid og mor, såe...

Billeder før og efter..hmmm..skal se om jeg kan støve et par stykker af men de skal vist lige scannes først 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.