Jeg var kedelig! 
Havde mine nære venner, gode solide mennesker, hvor kun 2 er blevet skrottet efter jeg blev gravid... Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 15, og har ikke været hjemme siden 
Jeg brød mig ikke om skole, for det var min mor som havde "valgt" den - men at lige være blevet 15 og så begynde på HTX er også meget 
Jeg drak ikke meget, var mere hende som samlede de andre op, og jeg har altid hadet opkast! (Havde mareridt om det inat
.) Så... Når jeg drak, har det aldrig været så meget at jeg kastede op, og det var bedst hvis det var med en kæreste og 2 venner 
Kedelig!
Og er det nok stadig, men hva' fa'en, nu er der ingen som tvivler på at Krøllen er i de bedste hænder overhoved 
BTW så har jeg aldrig rørt stoffer (ikke engang hash), og det er meget få pakker smøger jeg har røget 

Men I skal da ikke snydes for nogle af mine "fuldebilleder"... Det værste er hvor jeg kysser med min eks, så det er vist meget begrænset hvor fuld jeg har været
Nr 1 - nytår for ... 3 år siden?
Nr 2 - sammen med min bedste veninde til en gangfest med pigerne fra efterskole
Nr 3 - en af de venner som er blevet skrottet, men som jeg holdt meget af... Og der var jeg faktisk lidt fuld 
Nr 4 - er ikke engang sikker på at jeg var fuld, er vist mere tosset som ædru end som fuld 

Og nå ja - så sidder jeg nu kl halv 12 nytårsaften og er på en hjemmeside som hedder baby.dk - bliver det mere teenager?! 
Godt nytår!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld