rikkeregnbue skriver:
Tja... Bare en lille hyggetråd om hvem I var FØR i blev gravide!
Er lidt nysgerrig og kom endelig gerne med billeder så vi kan se 
Kan i genkende jer selv fra den tid?
Jeg kan da starte.... Jeg var noget af en drukmås! Puha. Alle mine facebook billeder som er blevet lagt ind af andre er druk-billeder. Jeg synes faktisk næsten det er halv pinligt!
Men hvad f*nden... Jeg hyggede mig dengang!
Det ændrede sig så i år da jeg stod med den positive test. Og der er SÅ mange der siger til mig: "Hvad så med druk Rikke?" "Du kommer til at mangle det" ... Men ved I hvad? Nu har jeg ikke drukket i snart 9 mdr og jeg fortryder stadig ikke. Jeg har fået meget mere styr på mit liv, og jeg eeeeeeelsker at være her hvor jeg er nu! 
Nu må min/vores prinsesse bare godt snart melde sin ankomst.
Nogle drukmås billeder fra den jeg var... Har desværre ingen billeder fra den jeg er nu
Undskylder at der lidt mange 
Håber nogen vil dele jeres før og efter liv! 
Og til sidst.... GODT NYTÅR 

Ja jeg har så aldrig smagt alkohol og har heller ikke planer om det, sagde da jeg så mine klassekammerater - at jeg aldrig i mit liv ville bruge en rød reje på det stads og da slet ikke drikke det - spild af penge for noget der som oftes ender i et toilet alligevel...
Har altid arbejdet og hver sommer ferie tog jeg ud til et ældre ægtepar der havde en kæmpe kæmpe gård og var der hele sommerferien - ikke om jeg skulle gå hjemme og lave intet.
Under uddanelse arbejded jeg også ved siden af og træned i fitness.
Og 'brian' bilerne blev lidt lagt på hylden da frederic blev født og det samme med fitness.
Så her kommer et udpluk af mit liv i billeder før barn (børn til april hvor lillesøster kommer til verden)
1 og 5; min kære lille opel corsa.
2-3; nok den bil jeg brugte flest timer og penge på - hun var gul da jeg købte hende..
5; min svigerindes hest, som havde en særlig plads i mit hjerte - vi havde et særlig bund.
6 og 7; bare lidt fra mit daglige arbejde.
8; i mine veltræned og unge dage, under vores 14 dages lange ferie i sydfrankrig...
9-15 ; min lille bil... Sorry billedspam - men hun har altså en særlig plads i mit bilhjerte... (billed 9 og 11 er lige da hun kom hjem fra maller'n og skulle samles med nye crom dele osv.)
Har altid været bidt af en gal scania, hvilket har smidtet af på resten af familien..