Hvem var I før gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

tobogsylsmor27

hmmm jeg var en naiv og umodne træls forkæle lillesøster som rendt i byen gjort dum ting og havde de forkert venner

men nu er jeg mor til to dejlig drenge som har gjort mig voksen og en kedlig mor type rende ikke i byen mere for droppe mange af mine venner fra dengang jeg var ung.... så ja jeg er blev voksen og kedlig men jeg har det dejligt med det og er tilfreds med være mig....

har ingen billeder fra dengang lige på det her computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Mor til Frederic og Freya

rikkeregnbue skriver:

Tja... Bare en lille hyggetråd om hvem I var FØR i blev gravide!  Er lidt nysgerrig og kom endelig gerne med billeder så vi kan se

Kan i genkende jer selv fra den tid?

Jeg kan da starte.... Jeg var noget af en drukmås! Puha. Alle mine facebook billeder som er blevet lagt ind af andre er druk-billeder. Jeg synes faktisk næsten det er halv pinligt!  Men hvad f*nden... Jeg hyggede mig dengang!

Det ændrede sig så i år da jeg stod med den positive test. Og der er SÅ mange der siger til mig: "Hvad så med druk Rikke?" "Du kommer til at mangle det" ... Men ved I hvad? Nu har jeg ikke drukket i snart 9 mdr og jeg fortryder stadig ikke. Jeg har fået meget mere styr på mit liv, og jeg eeeeeeelsker at være her hvor jeg er nu!  Nu må min/vores prinsesse bare godt snart melde sin ankomst.

Nogle drukmås billeder fra den jeg var... Har desværre ingen billeder fra den jeg er nu  Undskylder at der lidt mange

Håber nogen vil dele jeres før og efter liv!

Og til sidst.... GODT NYTÅR

Ja jeg har så aldrig smagt alkohol og har heller ikke planer om det, sagde da jeg så mine klassekammerater - at jeg aldrig i mit liv ville bruge en rød reje på det stads og da slet ikke drikke det - spild af penge for noget der som oftes ender i et toilet alligevel...

Har altid arbejdet og hver sommer ferie tog jeg ud til et ældre ægtepar der havde en kæmpe kæmpe gård og var der hele sommerferien - ikke om jeg skulle gå hjemme og lave intet.

Under uddanelse arbejded jeg også ved siden af og træned i fitness.

Og 'brian' bilerne blev lidt lagt på hylden da frederic blev født og det samme med fitness.

Så her kommer et udpluk af mit liv i billeder før barn (børn til april hvor lillesøster kommer til verden)

1 og 5; min kære lille opel corsa.

2-3; nok den bil jeg brugte flest timer og penge på - hun var gul da jeg købte hende..

5; min svigerindes hest, som havde en særlig plads i mit hjerte - vi havde et særlig bund.

6 og 7; bare lidt fra mit daglige arbejde.

8; i mine veltræned og unge dage, under vores 14 dages lange ferie i sydfrankrig...

9-15 ; min lille bil... Sorry billedspam - men hun har altså en særlig plads i mit bilhjerte... (billed 9 og 11 er lige da hun kom hjem fra maller'n og skulle samles med nye crom dele osv.)

Har altid været bidt af en gal scania, hvilket har smidtet af på resten af familien..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. december 2011

132319

Jeg var egentlig ikke så meget anderledes end jeg er i dag -Udover jeg var 15 kg lettere

Jeg nød tid med mine veninder og tog på en bytur i ny og næ -Præcis som i dag

Billeder fra dengang, springer jeg over. Jeg bliver bare deprimeret

Anmeld

31. december 2011

HeidiØ

Man var vel bare lidt mere en dråkmås dengang hehe.. jeg har to billeder - det ene fra julen 2009 og det andet fra Tyrkiet 2009 2 år før jeg fik min søn

Jeg savner det nu ikke, det med at drikke sig i hegnet .. jeg sidder med brystbetændelse denne nytårsaften, hvor herligt! Godt nytår!

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Jeg er stort set den samme, dog er jeg noget mindre temperamentsfuld Her er de vildeste billeder fra mit liv før Laura

Anmeld

31. december 2011

MortilCilas

Jeg var faldet en del til ro, i december '09 var jeg næsten stopped med druk, kunne godt tage i byen, men var sjældent fuld, jeg var egentlig gået ret så meget i stå i mit liv, jeg gad ikke arbejde, trods for at jeg havde fået job i fakta. Jeg blev kærester med barnets fra i februar, og blev gravid i april. Jeg ændred mig, blev meget mere voksen. Jeg fortryder ikke et eneste sekundt på at jeg valgte rigtigt, jeg elsker mit liv som mor, og jeg ved hvad jeg vil med mit liv nu!

Billed 1 - på vej i byen

Billed 2 - kort inden graviditeten

Billed 3 - nu (ikke det bedste billed! )

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Hehe .. Sikke nogle gode billeder

Jamen jeg synes ikke selv , at jeg har ændret mig så meget .. Hverken drak , røg , gik i byen , tog stoffer eller andet før jeg blev mor Er "selvfølgelig" blevet mere voksen , hvis man kan kalde det dét :b Og prioriterer helt anderledes .. Før var min kæreste nr. 1 .. Nu er det jo vores datter der er den vigtigste i mit liv .. Vil også hellere sidde hjemme og hygge en fredag aften , end jeg vil på café med veninderne .. Hvilket nok også er grund til at der ikke er så mange tilbage

Har ikke nogle før-billeder :b HADER at få taget billeder .. Men her er et efter fra min datters fødselsdag

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Jeg syntes ikke selv jeg har ændret mig så meget efter jeg er blevet mor. Jo, jeg er faldet mere til ro og nyder en stille fredag/lørdag aften hjemme uden højt musik  Og så er der de ekstra 20 kg som jeg tog på under graviditeten 

Jeg har aldrig været hende der drak sig fra sans og samling - jeg hader at have tømmermænd og opkast  Dog har vi mistet mange venner på den konto, fordi vi var en vennekreds der mødtes omkring 2-3 gange om måneden, men det siger mig intet mere at drikke... Jeg vil hellere bruge min tid på Isabella i weekenderne fordi jeg ikke ser hende så meget i hverdagene 

Førbillede af mig fra nyårsaften 08  På det tidspunkt var jeg slet ikke sikker på min kæreste, så det var en single-nytårsaften  3 år efter bor vi sammen og har Isabella på 14 mrd 

Anmeld

31. december 2011

Silas&Mille

Jeg var bare mig selv, som jeg er nu. Det er længere tid siden jeg gik i byen og sådan. Så det har ikke noget med graviditet at gøre at jeg ikke går i byen mere

Anmeld

31. december 2011

lailamik

rikkeregnbue skriver:

Tja... Bare en lille hyggetråd om hvem I var FØR i blev gravide!  Er lidt nysgerrig og kom endelig gerne med billeder så vi kan se

Kan i genkende jer selv fra den tid?

Jeg kan da starte.... Jeg var noget af en drukmås! Puha. Alle mine facebook billeder som er blevet lagt ind af andre er druk-billeder. Jeg synes faktisk næsten det er halv pinligt!  Men hvad f*nden... Jeg hyggede mig dengang!

Det ændrede sig så i år da jeg stod med den positive test. Og der er SÅ mange der siger til mig: "Hvad så med druk Rikke?" "Du kommer til at mangle det" ... Men ved I hvad? Nu har jeg ikke drukket i snart 9 mdr og jeg fortryder stadig ikke. Jeg har fået meget mere styr på mit liv, og jeg eeeeeeelsker at være her hvor jeg er nu!  Nu må min/vores prinsesse bare godt snart melde sin ankomst.

Nogle drukmås billeder fra den jeg var... Har desværre ingen billeder fra den jeg er nu  Undskylder at der lidt mange

Håber nogen vil dele jeres før og efter liv!

Og til sidst.... GODT NYTÅR

Var nok queen of drunk'ness  hvis jeg ikke var fuld en weekend, jamen så var det nok mest fordi jeg arbejde i en bar nok også fuld. Så mig så du altid!

Da jeg blev gravid første gang var der meeget sladder om det Ligesom, omg HUN er gravid  Men nu anden gang synes jeg ikke der var så meget om det, måske de havde forventet det  

Det er kun 1½ år siden. Jeg har fået kæreste og NYDER det stille og gravide liv...mærkeligt nok savner jeg det ikke spor. Måske lidt veninderne ..men det følger med ikke?  

her så billeder af mig dengang, som nød at være fuld og single 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.