Tja... Bare en lille hyggetråd om hvem I var FØR i blev gravide!
Er lidt nysgerrig og kom endelig gerne med billeder så vi kan se 
Kan i genkende jer selv fra den tid?
Jeg kan da starte.... Jeg var noget af en drukmås! Puha. Alle mine facebook billeder som er blevet lagt ind af andre er druk-billeder. Jeg synes faktisk næsten det er halv pinligt!
Men hvad f*nden... Jeg hyggede mig dengang!
Det ændrede sig så i år da jeg stod med den positive test. Og der er SÅ mange der siger til mig: "Hvad så med druk Rikke?" "Du kommer til at mangle det" ... Men ved I hvad? Nu har jeg ikke drukket i snart 9 mdr og jeg fortryder stadig ikke. Jeg har fået meget mere styr på mit liv, og jeg eeeeeeelsker at være her hvor jeg er nu! 
Nu må min/vores prinsesse bare godt snart melde sin ankomst.
Nogle drukmås billeder fra den jeg var... Har desværre ingen billeder fra den jeg er nu
Undskylder at der lidt mange 
Håber nogen vil dele jeres før og efter liv! 
Og til sidst.... GODT NYTÅR 

Haha, just like me ! 
Byen hver weekend, på trods af at jeg også skulle arbejde..
Var ligeglad med, om jeg kom på arbejde med tømmermænd..
Dog tog jeg mine skole sådan ok seriøst, meeen lidt færre pjækketimer havde vist ikke gjort noget 
I får lige et par billeder, der er taget i januar '08, hvor jeg blev gravid i oktober '08.. Billederne er fra min 18 års fødselsdag 
Billede nr. 1 og 3, er mig til højre.. Hold da op, jeg var tynd dengang ..! 
Argh, I kan også lige få et billede fra sidste skoledag i 9. klasse.
Det er mig med det mørke hår.
Og nu, ja bor i et skønt rækkehus, med Simon og nyder hverdagen
Starter i skole på onsdag.
Dog er jeg ikke sammen med hans far mere, men samværet og børnepenge kører som det skal
Tror det var det bedste, at vi gik hver til sit.. Simon elsker sin dp, og tror han bliver dybt ulykkelig, når han skal i børnehave, men det tager vi derfra