Hurtigt svar behøves ang seng. Tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Koen.

PT skriver:

JJeJeg

Tak for svar. Godt at høre, jeg ikke er helt galt på den, når jeg tænker, det burde kunne gå. Dejligt at kunne trække på andres erfaringer

Jeg er sikker på din store pige vil elske en stor seng her hitter den big time dag og nat, både til søvn og leg vi venter lillebror i maj så derfor skiftede vi så hun kunne nå at vænne sig til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

sarahb

Nej Bestemt ikke, har var han lige over de 2 og det gik så fint..

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

synes da du skal prøve at tage siderne af ja.. det ville jeg også gerne, men så vidt jeg husker, så sidder bunden af vores tremmeseng fast i nogle halløjsaer der sidder på sidderne og ikke i enderne, men skal lige have tjekket det inden jeg får grå hår i en alt for tidlig alder..

men ja det kan godt føles som spild med to tremmesenge.. især når den ene alligevel ikke skal bruges flere år endnu

Ja, du skal passe på med de grå hår . Jeg købte bevist en tremmeseng med aftagelige sider, så den kunne bruges lidt længere tid.

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
tanja. skriver:

Jeg er sikker på din store pige vil elske en stor seng her hitter den big time dag og nat, både til søvn og leg vi venter lillebror i maj så derfor skiftede vi så hun kunne nå at vænne sig til den

Jeg prøver at tage siderne af i aften, og så har hun et par nætter at prøve det af i, inden jeg går ud og køber en junior. Mon ikke det også bliver et hit her

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
sarahb skriver:

Nej Bestemt ikke, har var han lige over de 2 og det gik så fint..

Tak. Godt at høre andre har prøvet det. I mit hovede var junior seng bare kun til store børn (som hun vel egentligt også er blevet efterhånden )

Anmeld

30. december 2011

malo

Hej. Jeg har termin med min søn 5. februar og har i forvejen en datter på næsten 2.5 år. Jeg skal nu ud og købe seng til den lille, men tænkte, at han kunne få min datters tremmeseng og hun så kunne få en junior seng. Men er det for tidligt at flytte hende over i en sådan? Gode råd og erfaring modtages meget gerne. På forhånd tak.

Jeg tror det er individuelt hvornår de er klar

Min søn blev flyttet i juniorseng lige før han blev to, fordi han skulle være storebror, og der var overhovedet ingen problemer. Min datter, som er 2 år og 3 måneder nu, har vi lige taget den ene side af tremmesengen her i juleferien, og hun står op 20 gange hver aften, men jeg håber det bliver bedre

Jeg vil hellere sige nu end senere, da der jo kommer store omvæltninger for din datter når hun skal være storesøster, så er det bedre hun har vænnet sig til sin nye seng, og I kan være mere på nu før lillebror kommer.

Pøj pøj med det

Anmeld

30. december 2011

An&Jo

PT skriver:

Ja, du skal passe på med de grå hår . Jeg købte bevist en tremmeseng med aftagelige sider, så den kunne bruges lidt længere tid.

ja det er for tidligt med grå hår i en alder af 22..

jeg gik vidst mest efter udseendet da jeg købte..

men må lige tjekke i aften når kæresten kommer på besøg, så kan han rode lidt med det..

Anmeld

30. december 2011

TaAsJu

Tammie fik taget siderne af sin seng da hun 2 år og 3 md og der var ingen problemer.. Og den eneste grund vi ikke har prøvet med Anna-Sophie er hun ligger så uroligt og sover at vi tror hun falder ud.. Og vi har en leander seng til hende, så jeg skal hjem og se om jeg kan få en senge hest til den..

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
malo skriver:

Jeg tror det er individuelt hvornår de er klar

Min søn blev flyttet i juniorseng lige før han blev to, fordi han skulle være storebror, og der var overhovedet ingen problemer. Min datter, som er 2 år og 3 måneder nu, har vi lige taget den ene side af tremmesengen her i juleferien, og hun står op 20 gange hver aften, men jeg håber det bliver bedre

Jeg vil hellere sige nu end senere, da der jo kommer store omvæltninger for din datter når hun skal være storesøster, så er det bedre hun har vænnet sig til sin nye seng, og I kan være mere på nu før lillebror kommer.

Pøj pøj med det

Tak skal du have . Ja, jeg må vist forsøge mig fra i aften og se, hvad hun siger til det. Som du selv siger, så kommer der nok af nye udfordinger for hende, når den lille kommer, så det er helt sikkert en god ide, hun er vant til den nye seng inden.

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

ja det er for tidligt med grå hår i en alder af 22..

jeg gik vidst mest efter udseendet da jeg købte..

men må lige tjekke i aften når kæresten kommer på besøg, så kan han rode lidt med det..

Man kan da heller ikke forvente at skulle tænke på alt, når man køber seng . I må se om ikke det er muligt at tage dem af. Så er det godt med en mand i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.