kontant hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ved ikke lige om den ligger det rigtige sted men er der andre end mig som ikke har fået deres kontant hjælp???? Den plejer at være der her tidligt om morgenen en der er bare ingen tind i dag og jeg var på vej ud g handle men det kan jeg ikke komme nu

Hmm .. Jeg har fået min .. Men min kæreste har ikke fået sin løn og han arbejder .. Hmm .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mor010711

Det er Danske Bank den er gal med. Det bliver løst i løbet af dagen. 

Hvis ikke du har Danske Bank, så ved jeg det ikke...

Anmeld

30. december 2011

Zeus

Hvis du har danske bank er det derfor du ikke har fået dem endnu. Deres udbetalinger er forsinket, men det skulle blive løst i løbet af formiddagen 

Jeg har sydbank og min kæreste har nordea, og vi har hverken fået su eller kh

Anmeld

30. december 2011

Zeus

tanja. skriver:

Hihi man føler sig altså liiiidt dum når det går op for en

Jeg blev i hvert fald glædeligt overrasket

Anmeld

30. december 2011

lucas<3

Jeg har heller ikk fået mine..

Anmeld

30. december 2011

Tanze85

Vi bor i Fredericia og min mand er førtidspensionist og jeg er på kontanthjælp og der er ingen af os der har fået penge.. Men vi har snakket med kommunen og det var en teknisk fejl der var ingen i Fredericia kommune der har fået penge, men det skulle blive løst i løbet af dagen 

Anmeld

30. december 2011

stm2812

Anonym skriver:

Ved ikke lige om den ligger det rigtige sted men er der andre end mig som ikke har fået deres kontant hjælp???? Den plejer at være der her tidligt om morgenen en der er bare ingen tind i dag og jeg var på vej ud g handle men det kan jeg ikke komme nu

Hej

Kærestens løn er heller ikke kommet som den skulle i dag da der er nogle problemer med nets ( ? ) , men den er så forsinket og skulle komme senere i dag.. kan være at det er det samme der er galt her... hold øje i løbet af dagen ellers må du få fat på dem mandag ;D

Anmeld

30. december 2011

regalprime

Min kontanthjælp er heller ikk gået ind;( Og har også fået en "lønseddel"

Anmeld

30. december 2011

stm2812

Mor010711 skriver:

Det er Danske Bank den er gal med. Det bliver løst i løbet af dagen. 

Hvis ikke du har Danske Bank, så ved jeg det ikke...

Der er også problemer med nordea det er noget med det der -nets- halløj i det hele taget

Anmeld

30. december 2011

4xGreve

rart at høre jeg ikke er den eneste...

Jeg er på KH bor i Randers kommune og har danske bank og har endnu ikke fået min KH udbetalt... håber de kommer i løbet af dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.