kontant hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Anonym trådstarter

Mirjam123 skriver:

Der er hvis nogen problemer idag for  vi er nogen stykker som ikke har fået udbetalt su

Det dælme træls. Kan ikke komme ud og handle blir da en hyggelig nytårs aften for mine unger når man ikke kan komme ud og handle. Og kommunen har selvfølgelig lukket. Så kan ikke engang ringe til dem og hører hvad f..... der foregår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Zeus

tanja. skriver:

Gud har vi fredag haha pinligt er ikke vant til manden er hjemme om mandagen så det har rykket hele min uge

Haha, sådan havde jeg det igår... Troede hele dagen det var onsdag, og syntes der var sååååå lang tid til lønningsdag, indtil ved 17-tiden, hvor kæresten sagde at det altså var torsdag :-P

Anmeld

30. december 2011

Koen.

Zeus skriver:

føfø

Haha, sådan havde jeg det igår... Troede hele dagen det var onsdag, og syntes der var sååååå lang tid til lønningsdag, indtil ved 17-tiden, hvor kæresten sagde at det altså var torsdag :-P

Hihi man føler sig altså liiiidt dum når det går op for en

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ved ikke lige om den ligger det rigtige sted men er der andre end mig som ikke har fået deres kontant hjælp???? Den plejer at være der her tidligt om morgenen en der er bare ingen tind i dag og jeg var på vej ud g handle men det kan jeg ikke komme nu

Hvis du har danske bank er det derfor du ikke har fået dem endnu. Deres udbetalinger er forsinket, men det skulle blive løst i løbet af formiddagen 

Anmeld

30. december 2011

trunte89

Mine er heller ikke kommet endnu, men mon ikke de kommer inden ti.

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hvis du har danske bank er det derfor du ikke har fået dem endnu. Deres udbetalinger er forsinket, men det skulle blive løst i løbet af formiddagen 

Det har jeg. Tak for info håber virkelig det er derfor. Puha har det bare såååå skidt over der ikke er kommet penge. Kan ikke have der er uorden i tingene. hvor har du læst det med danske bank henne?

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Det har jeg. Tak for info håber virkelig det er derfor. Puha har det bare såååå skidt over der ikke er kommet penge. Kan ikke have der er uorden i tingene. hvor har du læst det med danske bank henne?

Jeg har en veninde der har ringet til dem - hun har lavet en statusopdatering på Facebook 

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har en veninde der har ringet til dem - hun har lavet en statusopdatering på Facebook 

okay tusind tak for du delte din info.

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

okay tusind tak for du delte din info.

Var så lidt 

Anmeld

30. december 2011

cammai

Profilbillede for cammai

Jeg har også danske bank og min løn er heller ikke registreret hos dem endnu. Der står på netbanks forside at der er forsinkelse på lønninger og pensioner idag, men at det skulle blive løst i løbet af dagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.