Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke lige om den ligger det rigtige sted men er der andre end mig som ikke har fået deres kontant hjælp???? Den plejer at være der her tidligt om morgenen en der er bare ingen tind i dag og jeg var på vej ud g handle men det kan jeg ikke komme nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har fået min..... men kan det være du ikke har udfyldt et stykke papir du skulle for så stopper i den også kan jo også bare være en fejl...
B&J skriver: Jeg har fået min..... men kan det være du ikke har udfyldt et stykke papir du skulle for så stopper i den også kan jo også bare være en fejl...
har ingen papirer jeg ik har udfyldt og har også fået lønseddel eller hvad vi skal kalde den på at de skal være udbetalt her d.30-12 så fatter det godt nok ikke.
Der er hvis nogen problemer idag for vi er nogen stykker som ikke har fået udbetalt su
tanja. skriver: Dengang jeg fik det kom det først den sidste hverdag i måneden og det er jo først i morgen måske derfor?
Dengang jeg fik det kom det først den sidste hverdag i måneden og det er jo først i morgen måske derfor?
det er sidste hverdag i dag - i morgen er det Lørdag
Anonym skriver: har ingen papirer jeg ik har udfyldt og har også fået lønseddel eller hvad vi skal kalde den på at de skal være udbetalt her d.30-12 så fatter det godt nok ikke.
nej det forstår jeg da godt nok heller ikke når du har fået din løn seddel jamen så skal lønen også gå ind prøv at gå der ind igen og tjekke evt her kl 9-10 stykker
håber den kommer
Toshiba skriver: vviffrfrefredfreda det er sidste hverdag i dag - i morgen er det Lørdag
vviffrfrefredfreda
tanja. skriver: Gud har vi fredag haha pinligt er ikke vant til manden er hjemme om mandagen så det har rykket hele min uge
Gud har vi fredag haha pinligt er ikke vant til manden er hjemme om mandagen så det har rykket hele min uge
hihi - ikke godt hvis du kommer en dag forsent til nytårsaften
Toshiba skriver: Hahnne hihi - ikke godt hvis du kommer en dag forsent til nytårsaften
Hahnne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128