kontant hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om den ligger det rigtige sted men er der andre end mig som ikke har fået deres kontant hjælp???? Den plejer at være der her tidligt om morgenen en der er bare ingen tind i dag og jeg var på vej ud g handle men det kan jeg ikke komme nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

B&J

Jeg har fået min..... men kan det være du ikke har udfyldt et stykke papir du skulle for så stopper i den også kan jo også bare være en fejl...

Anmeld

30. december 2011

Koen.

Dengang jeg fik det kom det først den sidste hverdag i måneden og det er jo først i morgen måske derfor?

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg har fået min..... men kan det være du ikke har udfyldt et stykke papir du skulle for så stopper i den også kan jo også bare være en fejl...

har ingen papirer jeg ik har udfyldt og har også fået lønseddel eller hvad vi skal kalde den på at de skal være udbetalt her d.30-12 så fatter det godt nok ikke.

Anmeld

30. december 2011

Orkide86

Der er hvis nogen problemer idag for  vi er nogen stykker som ikke har fået udbetalt su

Anmeld

30. december 2011

Toshiba

tanja. skriver:

Dengang jeg fik det kom det først den sidste hverdag i måneden og det er jo først i morgen måske derfor?

det er sidste hverdag i dag - i morgen er det Lørdag

Anmeld

30. december 2011

B&J

Anonym skriver:

har ingen papirer jeg ik har udfyldt og har også fået lønseddel eller hvad vi skal kalde den på at de skal være udbetalt her d.30-12 så fatter det godt nok ikke.

nej det forstår jeg da godt nok heller ikke når du har fået din løn seddel jamen så skal lønen også gå ind prøv at gå der ind igen og tjekke evt her kl 9-10 stykker

håber den kommer

Anmeld

30. december 2011

Koen.

Toshiba skriver:

vviffrfrefredfreda

det er sidste hverdag i dag - i morgen er det Lørdag

Gud har vi fredag haha pinligt er ikke vant til manden er hjemme om mandagen så det har rykket hele min uge

Anmeld

30. december 2011

Toshiba

tanja. skriver:

Gud har vi fredag haha pinligt er ikke vant til manden er hjemme om mandagen så det har rykket hele min uge

hihi - ikke godt hvis du kommer en dag forsent til nytårsaften

Anmeld

30. december 2011

Koen.

Toshiba skriver:

Hahnne

hihi - ikke godt hvis du kommer en dag forsent til nytårsaften

Haha nej så ville jeg være en dag bagefter resten af det nye år ej havde nok opdaget det når manden kom hjem i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.