SU udbetaling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Zeus

Jeg fik en meddelelse inde i min e-boks for en uges tid siden om, at der både kom alm su og su-lån her idag.. Men ingen penge til mig heller

Jeg har sydbank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se...

er jeg den eneste der ikke har fået su endnu??

jeg har fået min su

Anmeld

30. december 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se...

Danske bank har nogen problemer med at få folks løn ind på konti. Men det ville være løst i løbet af dagen regner de med

Anmeld

30. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Danske bank, Sydbank og Nordea har lidt problemer med deres systemer.. Men Sydbank kunder burde være begyndt at få udbetalt deres penge 

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Krussedulle skriver:

Danske bank, Sydbank og Nordea har lidt problemer med deres systemer.. Men Sydbank kunder burde være begyndt at få udbetalt deres penge 

Anmeld

30. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg har heller ikke få udbetalt min og har os danske bank og jeg skal bruge de penge idag til jakke

Anmeld

30. december 2011

Annana89

Jeg har fået! Jeg har Nordea!

Hvis man ikke har fået sit SU-lån kan det være fordi man skulle ind på låneplanen og godkende den inden d. 20 dec!

Anmeld

30. december 2011

Tina&Laura

Annana89 skriver:

Jeg har fået! Jeg har Nordea!

Hvis man ikke har fået sit SU-lån kan det være fordi man skulle ind på låneplanen og godkende den inden d. 20 dec!

Man kan dog godkende det d. 2. januar og få det udbetalt d. 5. januar - bare til de som har glemt det

Anmeld

30. december 2011

MLT

Jeg har fået 
De var allerede gået ind klokken otte, da jeg tjekkede netbanken der.. 

Anmeld

30. december 2011

Annana89

Tina&Laura skriver:

Man kan dog godkende det d. 2. januar og få det udbetalt d. 5. januar - bare til de som har glemt det

Ja det kan man godt

Vil så bare lige tilføje at mn ikke skal regne med at få dem d. 5 Jan. De sidset to år har jeg nemlig glemt at godkende lået og der fik jeg faktisk først pengene over halvt inde i jan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.