Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Laura skriver: Jeg har lige ringet til min bank (Danske bank) Overførelse af løn og dagpenge er forsinket - ny status klokken 9.
Jeg har lige ringet til min bank (Danske bank)
Overførelse af løn og dagpenge er forsinket - ny status klokken 9.
Men godt at vide de kommer, jeg har os danske bank.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min revalidering er heller ikke gået ind Det håber jeg godt nok den gør, for ellers bliver det godt nok en flad nytårsaften for tøsen og jeg
Jeg har fået min SU - var sgu lige ved at gå i panik da jeg så den her tråd
Håber i andre også snart får!
Anonym skriver: Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se... er jeg den eneste der ikke har fået su endnu??
Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se...
er jeg den eneste der ikke har fået su endnu??
her er SU også gået ind.. men har fået 270 kr. mindre end jeg plejer :/ andre der har oplevet det ?
rikkeregnbue skriver: Jeg har fået min SU - var sgu lige ved at gå i panik da jeg så den her tråd Håber i andre også snart får!
Du heldig Øv hvor er det træls, står og skal bruge penge kl 9
Måske det er samme bank vi har problemer med? Danske bank?
Mirjam123 skriver: Du heldig Øv hvor er det træls, står og skal bruge penge kl 9 Måske det er samme bank vi har problemer med? Danske bank?
Jeg har Arbejdernes Landsbank Og kæresten har Sydbank, men vi ved ikke om han har fået penge endnu da han ikke har netbank osv.
Jeg har heller ikke modtaget. Har også Danske Bank
Jeps, alle med danske bank er forsinket - det skulle gå i orden i løbet af formiddagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128