SU udbetaling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

sne190810

Sof skriver:

Har du husket at søge på ny?Kan nemlig huske at der gik kage i min da jeg ikke vidste man skulle søge på ny inden d. 21 december eller sådan noget, men det er dog et par år siden, så ved ikke hvordan det er mere...

Er det ikke kun SU-lån man skal gøre det med?

.. For det ved jeg at jeg aldrig fik gjort, så ingen ekstra skejsere til mig i januar  Men klarer mig nu nok også, det har jo lige været jul!

Mener alm. SU 'bare' kører derudaf og bliver udbetalt automatisk, indtil endt/eller brudt uddannelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se...

er jeg den eneste der ikke har fået su endnu??

Jeg har modtaget min.

Anmeld

30. december 2011

MorDk

Jeg har heller ikke fået min løn .. har også Danske Bank ... tjekker kl.09.00 igen....

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

MissTas skriver:

her er SU også gået ind.. men har fået 270 kr. mindre end jeg plejer :/ andre der har oplevet det ?

min su er også faldet lidt, men det er fordi jeg skal betale en lille smule skat af min su, da su'en overstiger mit fradrag.

Anmeld

30. december 2011

NinaNymannMadsen

jeg har fået 5040 udbetalt. det hjælper bare ikk ret meget når jeg plejer at ha lån og overføre 6300 i alt til mad og budget.

Anmeld

30. december 2011

MissTas

Aniteb skriver:

min su er også faldet lidt, men det er fordi jeg skal betale en lille smule skat af min su, da su'en overstiger mit fradrag.

alle betaler en lille smule skat af deres SU.. for satsen for SU for udeboende plejer at være 5300 ca. og jeg plejer at få udbetalt 4876, men har i dag kun fået 4606 :/ Hmmm

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

MissTas skriver:

alle betaler en lille smule skat af deres SU.. for satsen for SU for udeboende plejer at være 5300 ca. og jeg plejer at få udbetalt 4876, men har i dag kun fået 4606 :/ Hmmm

Okay. sidste halvår havde jeg bare fuldt frikort. så der tænkte jeg ikke over det. ved faktisk ikke hvad jeg får udbetalt i su, da jeg får SU lån og forsørgerlån

Anmeld

30. december 2011

MorDk

Stadig ingen penge....

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Har ikke læst tråden .. Men "su-damen" på min skole , sagde at hun ikke kunne love , at der kom su inden nytår , men at det så ville komme den første uge i januar .. Jeg har heller ikke fået

Anmeld

30. december 2011

stm2812

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået min SU endnu (ved godt det er tidligt) den plejer at være gået ind når jeg står op men ikke i dag. Nogen der ved om den skal komme idag, eller først når SU åbner igen d. 2 jan. Siden er nemlig lukket ned så man kan ikke se...

er jeg den eneste der ikke har fået su endnu??

der er heller ikke kommet løn ved til min kæreste, men de havde fået besked om at nets var nede og at dert var derfor.. måske dette også kan være grunden til SU ikke er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.