Hvor meget kommer I ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Maja_4000

Min datter kommer ikke ud i vs (hvilket jeg synes er ret dårligt , da de "lovede" at de små kom ud , da vi var til intro-halløj ) .. Og vi er rigtig dårlige til selv at gøre det .. Det bliver da til en tur ned og gynge .. Hun kan ikke gå endnu , så der er ikke så meget andet hun kan på legepladsen .. Ellers går vi mest ud for at handle .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

I vores vuggestue kommer Isabella på 14 mrd. heller ikke ud - hun "må" først komme ud til foråret  Dog sover hun lur udenfor i sin barnevogn. 

Vi har fået begrundelsen at de små ikke kommer ud, da de er for små til det 

Jeg er sent hjemme i hverdagene, så i weekenderne bliver der gået med barnevognen, så vi alle får lidt frisk luft 

Det er dog den dårligste begrundelse, jeg har hørt...!

Anton er godt nok i DP, men han har været ude alle dage siden han startede, da han var 10 måneder - i starten kravlede han rundt, nu går han selv rundt, men Aicha i DP kan endnu ikke gå, men de går alle 3 stadig på legeplads stort set hver dag, for hun kan jo sagtens kravle rundt og lege, hun skal bare have godt med tøj på

Anmeld

29. december 2011

M&M's Mor

Tulle28 skriver:

Ja her i vinterkulden (eller hvad man nu skal kalde det;-))I min datters vuggestue kommer de ikke ud til daglig her i vintermånederne, og når jeg henter min datter kører vi som regel lige hjem og hygger og leger herhjemme. Jeg synes ikke rigtig det er noget at sidde på en legeplads i kulde og halvmørke, når man kun er 21 mdr. men er det bare mig? I weekenden er det lidt forskelligt hvad vi laver, men vi er ikke særlig tit på legeplads.Hvad laver I med jeres børn efter vuggestue og i weekenden? Og hvor meget kommer I ud? Det skal lige siges at vi bor i lejlighed på 3. sal, så vi kan ikke bare "slippe hende løs":-)

Da den store gik i DP var de ude dagligt hver formiddag uanset vind og vejr...de fik tøj på efter det... nu går hun i BH og der er de også ude hver dag uanset vind og vejr og de fleste dage er de ude både formiddag og eftermiddag...det samme gælder for lillesøster som går i VS i samme hus... og vi er selv meget ude, da vi har heste, så vi er van til man klæder sig på efter vejret og ud lige meget hvad hele året og pigerne bliver godt kede af det, hvis de ikke skal med fordi en af os voksende synes det er synd de skal ud i fx mega blæst og regn, så her kan vejret ikke holde nogen af os tilbage...

Anmeld

29. december 2011

MariaJ

Jeg er også ret overrasket over jeres vuggestue. Det lyder vildt at påstå at de for små til at komme ud.

Johanna er ude stort set hver dag i vuggestuen (mere eller mindre afhængigt af vejret, men henter hende stort set altid direkte fra legepladsen). Når vi har fri er vi ikke alt for gode til at komme afsted. Her i juleferien har vi været ude på legepladsen et par gange og ellers ikke.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.