Hvor meget kommer I ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Clisolka

Baagøe skriver:

Synes faktisk, det er for dårligt, at de ikke kommer ud i vintermånederne i jeres vuggestue Hvad er begrundelsen for dette?

I vores vuggestue kommer Isabella på 14 mrd. heller ikke ud - hun "må" først komme ud til foråret  Dog sover hun lur udenfor i sin barnevogn. 

Vi har fået begrundelsen at de små ikke kommer ud, da de er for små til det 

Jeg er sent hjemme i hverdagene, så i weekenderne bliver der gået med barnevognen, så vi alle får lidt frisk luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

I vores vuggestue kommer Isabella på 14 mrd. heller ikke ud - hun "må" først komme ud til foråret  Dog sover hun lur udenfor i sin barnevogn. 

Jeg er sent hjemme i hverdagene, så i weekenderne bliver der gået med barnevognen, så vi alle får lidt frisk luft 

Syns det er for dårligt de ikke må komme ud i Vg .. Er glad for Oscar er i DP

Anmeld

29. december 2011

B&J

de er ikke altid ude hos hans dagpleje mor det er forskelligt... men han sover dog ude hver dag..

og altid i weekenderne er vi ude og lege i 2-3timer lige meget vejret vi klær os bare på til det så er vi nede og foder ænder eller leger på legepladsen eller finder på noget andet tur oppe i byen ...

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Syns det er for dårligt de ikke må komme ud i Vg .. Er glad for Oscar er i DP

Ja, de har jo "brug" for den friske luft - og opdage lidt mere 

Anmeld

29. december 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Ja, de har jo "brug" for den friske luft - og opdage lidt mere 

Ja dte vil jeg også mene . Og det er altså ikke ALLE der har tiden til at rende på legepladsen med dem efter de er hentet ... INdkøb , aftensmad osv... Åhh ja .. De kære børn 

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Ja dte vil jeg også mene . Og det er altså ikke ALLE der har tiden til at rende på legepladsen med dem efter de er hentet ... INdkøb , aftensmad osv... Åhh ja .. De kære børn 

Nej, vi må pænt vente til weekenderne... 

Anmeld

29. december 2011

Zeus

Jeg ved ikke lige hvor meget de er ude i dp'en Det har jeg faktisk aldrig tænkt over.. Men hun sover ude hver dag dernede

Herhjemme forsøger jeg at komme ud med hende mindst én gang om dagen, også selvom det kun er en kort tur. Isabella kommer med hvis hun vil, ellers får hun lov til at blive hjemme. Her de sidste par dage har Cajsa fået lov til at gå selv, i stedet for at jeg bare fragter hende rundt i barnevognen, og det synes hun er mega hyggeligt. I dag gik vi lidt rundt her i området, hvor Cajsa førte an hvor vi skulle hen, og vi kom da vidt omkring Det var en "kort", men god tur

Anmeld

29. december 2011

Ciss

Ja her i vinterkulden (eller hvad man nu skal kalde det;-))I min datters vuggestue kommer de ikke ud til daglig her i vintermånederne, og når jeg henter min datter kører vi som regel lige hjem og hygger og leger herhjemme. Jeg synes ikke rigtig det er noget at sidde på en legeplads i kulde og halvmørke, når man kun er 21 mdr. men er det bare mig? I weekenden er det lidt forskelligt hvad vi laver, men vi er ikke særlig tit på legeplads.Hvad laver I med jeres børn efter vuggestue og i weekenden? Og hvor meget kommer I ud? Det skal lige siges at vi bor i lejlighed på 3. sal, så vi kan ikke bare "slippe hende løs":-)

Den VS mine børn går/har gået i lægger vægt på at være ude hver dag. Så med mindre det er minus 10 - eller noget tilsvarende pga vind - så er de ude, i hvert fald et stykke tid. De mindste på ca 1 år er ude lidt kortere end dem på ca 2 år. Hvis vejret er til det, kan de nogen gange være ude hele dagen. Og de små sidder ikke kun i en vogn. De skal bare have ordentligt tøj på, så kan de fint sidde/krybe rundt i en mudderpøl...

Når vi er hjemme i weekender og ferier forsøger jeg det samme. Jeg kan heller ikke bare slippe dem ud, men så går vi tur sammen til butikken eller skoven eller på legepladsen. Den yngste, som endnu sover middagslur, sover også ude - sålænge det ikke er under 10 minus eller stærk vind.

Jeg tror meget på, at frisk luft er vigtig for at holde sig frisk -  og så kan ungerne løbe og leve med lidt mere fysisk udfoldelse ude, så det er lidt min kæphest.

Men vi leger jo selvfølgelig alt muligt inde også, og de hjælper mig med at lave mad, hænge vasketøj op, feje gulvet osv.

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Hold da op!  Sikke da nogle dovne og dårlige pædagoger Ej, har I ikke klaget? Ville jeg da klart. Jo mere frisk luft, desto bedre...

Anmeld

29. december 2011

Jonatansmor

Her kommer drengen ud hver dag oppe ved dp de har dagligt aktiviteter udenfor og i weekenderne er vi som regel ude om formiddagen.

Legepladsen er altid propfuld, så her i vinterkulden spiller vi fodbold, sparker til blade, hopper i vandputter, løber hurtigt med og uden grene, låner mosters hund og løber stærkt med den. Vi var ude og samle ind til juledekorationer. Bare det at gå til bageren kan blive en tur på 1 time, med alt det der skal snakkes om.

Drengen er 18 måneder, krudt bagi og vi bor på 2 sal. Han sover bare bedre når han har været ude og få lidt oplevelser. Men vi kan sagtens tage en søndag i nattøj, bage kage og hygger med tegnefilm, duplo og dyner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.