;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

mulle85

B&J skriver:

har slet ikke haft ferie min kæreste har arbejde mellem jul og nytår også og jeg jaaaa.. det er noget værre rod for efter min operation skulle jeg finde ud af om jeg kunne klare fuldtidsjob og det kan jeg har jeg fundet ud af og sagde jeg skulle sendes ud i praktik igen så jeg kunne holde mig igang men så sagde han i sidste øjeblik at jeg blive hjemme til han ville sende mig et brev så han så vi kunne finde noget

jeg vil bare gerne lave noget stedet for at gå hjem.... og ved jo der ingen arbejde er selv om jeg søger

har du gået hjem længe så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

B&J

mulle85 skriver:

har du gået hjem længe så

Nej dog kun i en uge men hader at gå hjemme

Anmeld

2. januar 2012

mulle85

B&J skriver:

Nej dog kun i en uge men hader at gå hjemme

det kan også sagtens være kedeligt du kender måske ingen der går hjem du kan ses med så?

Anmeld

2. januar 2012

B&J

mulle85 skriver:

det kan også sagtens være kedeligt du kender måske ingen der går hjem du kan ses med så?

Nej desværre ikke har ikke rigtigt nogle venner jeg ser da de ikke gidet mig fordi jeg ikke går i byen og drikker ikke

Anmeld

2. januar 2012

mulle85

B&J skriver:

Nej desværre ikke har ikke rigtigt nogle venner jeg ser da de ikke gidet mig fordi jeg ikke går i byen og drikker ikke

kender du ingen med børn da? kendet der godt selv

Anmeld

2. januar 2012

B&J

mulle85 skriver:

kender du ingen med børn da? kendet der godt selv

nej desværre ikke..... eller jo kender en masse men de bor ikke lige her i hjørring og ikke altid lige nemt når man heller ikke har bil desværre

men håber altid en dag at jeg kunne få en super veninde.. man kan fortælle alt og betro alt hvor de altid vil være der for en og ikke lyve eller bagtale en

Anmeld

2. januar 2012

mulle85

B&J skriver:

nej desværre ikke..... eller jo kender en masse men de bor ikke lige her i hjørring og ikke altid lige nemt når man heller ikke har bil desværre

men håber altid en dag at jeg kunne få en super veninde.. man kan fortælle alt og betro alt hvor de altid vil være der for en og ikke lyve eller bagtale en

mon ikke

der er da mange søde piger herinde jo:p

det burde ku lade sig gøre

Anmeld

2. januar 2012

B&J

mulle85 skriver:

mon ikke

der er da mange søde piger herinde jo:p

det burde ku lade sig gøre

Jaaaa mon ikke

Anmeld

2. januar 2012

mulle85

B&J skriver:

Jaaaa mon ikke

hihi det ville jeg da mene i hvertfald

Anmeld

2. januar 2012

B&J

mulle85 skriver:

hihi det ville jeg da mene i hvertfald

Jaaaa jeg håber...

der er super mange søde og vidunderlige personer her inde men ikke alle der kommer lige tæt på mig øv også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.