;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

mulle85

B&J skriver:

jaaa... nu skal jeg se om jeg kan huske nogle af dem

Hej, traktor, lys, farvel, tak, ja, nej, nu, op, hen, mad, vand, bob, po (teletubbis), far, mor, mis, hund, gris, and, hest, ko, se add når man har lavet i bleen, tis, bad, elias, nilson (fra pippi) av, varm, per, bombom (bamse fra bamse og kylling) fordi jeg synger gangen så kom han til at hede bombom hhihihih... Smage, lege, trommer, kaj

uhh ja nu kan jeg ikke huske flere lige nu

hihi så kan han da lidt ord i hvertfald, det går stærkt, min er begyndt og danne sætninger osv nu så der sker nyt hver dag, det slet ikke til og følge med, de bliver alt for hurtigt store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

B&J

mulle85 skriver:

hihi så kan han da lidt ord i hvertfald, det går stærkt, min er begyndt og danne sætninger osv nu så der sker nyt hver dag, det slet ikke til og følge med, de bliver alt for hurtigt store

det gør de her kommer der også lidt sætninger men halvdelen forstår vi ikke lige så vi spør om han ikke vil vise os det også

Anmeld

29. december 2011

mulle85

B&J skriver:

det gør de her kommer der også lidt sætninger men halvdelen forstår vi ikke lige så vi spør om han ikke vil vise os det også

hehe det kan let blive lidt en gætteleg ind imellem, men hva de skal jo også lige have lov og lære det først

Anmeld

29. december 2011

B&J

mulle85 skriver:

hehe det kan let blive lidt en gætteleg ind imellem, men hva de skal jo også lige have lov og lære det først

jaaa det skal de men hold op fra han var 18 mdr til nu syntes jeg godt nok der er kommet mange ord det er vildt så meget de lære... og vi skal passe på ind i mellem hvad vi siger hihihi

Anmeld

29. december 2011

mulle85

B&J skriver:

jaaa det skal de men hold op fra han var 18 mdr til nu syntes jeg godt nok der er kommet mange ord det er vildt så meget de lære... og vi skal passe på ind i mellem hvad vi siger hihihi

han er begyndt og gentage hva i siger måske?

Anmeld

29. december 2011

B&J

mulle85 skriver:

han er begyndt og gentage hva i siger måske?

uhhh jaaa....

tvet stod bare igår mens vi lavede mad og der er han altid med også var der en der råbte møgfisse også sagde han møgfisse

du kan tro vi grinte og håber aldrig han siger det ord igen

Anmeld

29. december 2011

mulle85

B&J skriver:

uhhh jaaa....

tvet stod bare igår mens vi lavede mad og der er han altid med også var der en der råbte møgfisse også sagde han møgfisse

du kan tro vi grinte og håber aldrig han siger det ord igen

hehe det lyder nok ikke pænt hvis de siger det i dagpleje/vuggestue i hvertfald

de vil nok kigge lidt tror jeg

Anmeld

29. december 2011

B&J

mulle85 skriver:

hehe det lyder nok ikke pænt hvis de siger det i dagpleje/vuggestue i hvertfald

de vil nok kigge lidt tror jeg

jaaa men han har dog ikke sagt det siden så håber det var et ord der kom ind og ud igen 

for det er ikke noget godt ord

Anmeld

29. december 2011

mulle85

B&J skriver:

jaaa men han har dog ikke sagt det siden så håber det var et ord der kom ind og ud igen 

for det er ikke noget godt ord

hihi mon ikke det var det så

hvor kommer i så ellers fra i landet

Anmeld

29. december 2011

B&J

mulle85 skriver:

hihi mon ikke det var det så

hvor kommer i så ellers fra i landet

uhh ja jo det håber noget så inderligt her hjemme hihihihi..

vi kommer fra Hjørring og jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.