Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle85 skriver: jah det synes jeg bestemt også han er dine er også kære, er det ikke hårdt med tvillinger?
jah det synes jeg bestemt også han er
dine er også kære, er det ikke hårdt med tvillinger?
Mange tak..
JO, det er hårdt. Men også helt fantastisk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: uhh ja jo det håber noget så inderligt her hjemme hihihihi.. vi kommer fra Hjørring og jer
uhh ja jo det håber noget så inderligt her hjemme hihihihi..
vi kommer fra Hjørring og jer
hihi forstår jeg godt
bor i Brønderslev men vi flytter til Nørresundby her i Januar
twinny skriver: Mange tak.. JO, det er hårdt. Men også helt fantastisk...
det ku jeg godt forestille mig
nu er der intet som og være mor jo
mulle85 skriver: hihi forstår jeg godt bor i Brønderslev men vi flytter til Nørresundby her i Januar
dejligt at flytte især hvis det er til noget der er bedre ind det man boede i
B&J skriver: dejligt at flytte især hvis det er til noget der er bedre ind det man boede i
vi skal flytte i hus så det er det klart og jeg skal begynde uddannelse i Vodskov i Januar så også for og komme tættere på der
mulle85 skriver: vi skal flytte i hus så det er det klart og jeg skal begynde uddannelse i Vodskov i Januar så også for og komme tættere på der
ej hvor er det bare super dejligt så passer det hele jo bare perfekt
B&J skriver: ej hvor er det bare super dejligt så passer det hele jo bare perfekt
jah det er altid rart når det gør det jo
er i klar til nytår så?
Han er da også en skøn lille dreng
Nessie skriver: Han er da også en skøn lille dreng
tusind tak, men jah det er han i hvertfald
mulle85 skriver: jah det er altid rart når det gør det jo er i klar til nytår så?
jep vi handlede mørbrad igår og idag alt det andet og har lige lavet is til imorgen også den står i fryseren og er klar
er i ved at være klar til imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128