Dårlig sædkvalitet.. Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Vial

Anonym skriver:

Hej igen..

Nu har jeg fået brev fra sygehuset ang. en (for)undersøgelse, men der står i det at jeg har frit sygehusvalg, men kun til offentlige hospitaler (også er der vedlagt en liste) - så det lyder ikke som om jeg kan vælge privat

Kan I godt. Bor du i Kbh, så kontakt evt den klinik jeg omtalte de ved, hvad du skal have med til dem for at få behandling.

Eller find anden klinik. Spørg evt i barnløshedsgruppen om der er en god i jeres område.

I skal bare have henvisning begge to - men tal som sagt med klinik først.

Skak I ud i ivf, så skal I nok bruge hospital, men ingen siger, at der skal så meget til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Kan I godt. Bor du i Kbh, så kontakt evt den klinik jeg omtalte de ved, hvad du skal have med til dem for at få behandling.

Eller find anden klinik. Spørg evt i barnløshedsgruppen om der er en god i jeres område.

I skal bare have henvisning begge to - men tal som sagt med klinik først.

Skak I ud i ivf, så skal I nok bruge hospital, men ingen siger, at der skal så meget til.

Bor ikke i Kbh, men i Sønderjylland 

Det da bare underligt at der kun står optalt offentlige sygehuse/klinikker i brevet...

Altså brevet står kun i mit navn, og går ud fra de skal undersøge mig, for at se om jeg overhovedet kan blive gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.