Jeg er så hammer-forelsket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

MaybeBaby

michelledam skriver:

Hold da op hvor er han lækker din knægt. Hehe jeg havde heller ikke den der moderfølelse da Isabella kom. Det var først lidt tid efter hun var kommet til verden jeg fik den. Og nu vil og kan jeg slet ikke undvære hende. Og hun er 7 mdr nu. Og man bliver mere og mere forelsket fordi der sker mere og nu er der kontakt. Hun driller hendes far når han giver hende mad fordi hun ved at han ikke har så meget tålmodighed. Og det ender altid med at de begge sidder og skriger af grin ude i køkkenet. Så kan man virkelig mærke den store kærlighed der er til sådan et bette væsen.

Taaak! Ih, hende må du hellere smide nogle billeder ind ad, så vi kan blive skrukke sammen og fjollerier er bare det bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

Ååååh, de kinder! Min søn tabte sig meget fra han var 5-10 uger, da jeg ikke havde nok, så jeg har så lang og slank en dreng! Glæder mig til at vi har fået fedet ham rigtig op hvor er han altså dejlig!

1000 tak - storm tabt sig kun lidt efter fødselsen ellers har han altid ædt .. men det skal nok komme han er SÅ cute din søn

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

Taniakb skriver:

Han er da også bare vildt lækker.. Han er jo skøn når han smiler.. Så det kan jeg godt forstå..

Ja der har også gået lidt tid med mig.. Men det kommer mere og mere for hver dag..

Åh, hvor er hun lækker! Og helt i helt fantastisk baby-form! og fantastisk julekjole - kan sagtens forstå, at du er stolt!

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Han er SÅ skøn, Mette!! Kan sagtens forstå dig, og har det på nøjagtig samme måde med min William! .. Ih vi er de heldigste i hele veeeeeerden!!

Jeg har sagt det før, men siger det lige igen! Han har bare det skønneste ansigt fyldt med karakter! Så skøn lille William er, altså!

Anmeld

29. december 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Jeg har sagt det før, men siger det lige igen! Han har bare det skønneste ansigt fyldt med karakter! Så skøn lille William er, altså!

Årh ja tak for de søde ord!!! ....

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

Babyklar skriver:

1000 tak - storm tabt sig kun lidt efter fødselsen ellers har han altid ædt .. men det skal nok komme han er SÅ cute din søn

Han er i hvert fald godt på vej. Han er knap så meget vores lille grillkylling mere og bliver mere og mere en babysteg håber han får en masse elastikker før han begynder at kravle

Anmeld

29. december 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

Han er i hvert fald godt på vej. Han er knap så meget vores lille grillkylling mere og bliver mere og mere en babysteg håber han får en masse elastikker før han begynder at kravle

hihi det er os SÅ sødt til babyer

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Han er da også bare en rigtig skøn lille charmefyr

Jeg tog mig selv i at sidde og "sluge" min dreng med øjnene mens han var i bad i går  Synes jo at han er det smukkeste barn på jorden, og helt fantastisk, selv om han også kan være strid og på tværs

Jeg ved godt at han ikke lige hører med i denne gruppe, men kan altså ikke dy mig for lige at smide et par billeder på af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Taaaak! og hvor er billederne af den lille charmetrold? og ja, han er godt nok vadet ind i mit liv med træsko på!

Jamen ham skal i da også få lov til at se! Jeg kan som sædvanligt ikke helt begrænse mig hehe.

Her er min store kærlighed!  :

Anmeld

2. januar 2012

B&J

Jeg kan godt forstå din kærlighed er stor han er også bare dejlig og sikke gode billeder

min kærlighed er lige så stor til min dejlige dreng som lige pjatter lidt med mor og rækker tunge til far hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.