Jeg er så hammer-forelsket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Mother-love

Hold da op hvor er han lækker din knægt. Hehe jeg havde heller ikke den der moderfølelse da Isabella kom. Det var først lidt tid efter hun var kommet til verden jeg fik den. Og nu vil og kan jeg slet ikke undvære hende. Og hun er 7 mdr nu. Og man bliver mere og mere forelsket fordi der sker mere og nu er der kontakt. Hun driller hendes far når han giver hende mad fordi hun ved at han ikke har så meget tålmodighed. Og det ender altid med at de begge sidder og skriger af grin ude i køkkenet. Så kan man virkelig mærke den store kærlighed der er til sådan et bette væsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

MaybeBaby

Laulund87 skriver:

Han er virkelig charmerende! Kan godt se hvorfor du er forelsket!

Hende her elsker jeg overalt!

Jøsses! Hun er bare lige så charmerende som sin mor! glæder mig sådan til at se jer live

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

ano14316 skriver:

Det er da også en fantastisk dreng du har dig der..

Jeg er selv så mega forelsket..
jeg kan slet ikke lade være med at kysse på ham hele tiden.. jeg har helt lyst til at slikke på ham - men kæresten siger det går ikke, først når han er gammel nok til selv at give mig lov.

Ååårh... En rigtig lille nisse-dreng! Hvor ér han skøn - han er da lige til at spise!

Anmeld

29. december 2011

Laulund87

MaybeBaby skriver:

Jøsses! Hun er bare lige så charmerende som sin mor! glæder mig sådan til at se jer live

Ihh hvor er du sød

Og i lige måde!

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

AMEN ALTSÅ! Det er der da heller ikke noget at sige til  Han bliver da bare skønnere og skønnere.

Utroligt som sådan en lille størrelse kan gøre indtryk på en, hva!?

Taaaak! og hvor er billederne af den lille charmetrold? og ja, han er godt nok vadet ind i mit liv med træsko på!

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

hautecouture skriver:

UHA alle de lækre unger )

Min skønne, dejlige, fantastiske Aya er mit et og alt

Åh jeg elsker det navn - og hun ligner fuldstændig sådan en, der hedder det så skøn så skøn!

Anmeld

29. december 2011

Taniakb

MaybeBaby skriver:

i min søn! Da han for 3,5 måned kom til verdenen, skete det hele så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at få den der INSTANT "Dét er min søn"-følelse - det kom dog ret hurtigt men lidt af gangen, men NU er det jo helt vildt!

Jeg kan kigge på ham i flere timer nu. Han pludrer, griner, bliver hele tiden forskrækket over, at der var den der lumske venstre hånd altså igen... Og nej, nu er den på vej hen til min mund... Uhm, den smager godt!

Jeg er så RØV-stolt over at være hans mor, (I skulle se mig i Kvickly med ham i autostolen oven på vognen) og man kan allerede mærke, at han bliver en rolig dreng, men med hang til morskab og kærlighed.

Og jeg må bestemt ikke være den eneste med sådanne berusende følelser. Fortæl og del billeder! 

/Mette - høj på kærlighed

Han er da også bare vildt lækker.. Han er jo skøn når han smiler.. Så det kan jeg godt forstå..

Ja der har også gået lidt tid med mig.. Men det kommer mere og mere for hver dag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

HeidiØ

i min søn! Da han for 3,5 måned kom til verdenen, skete det hele så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at få den der INSTANT "Dét er min søn"-følelse - det kom dog ret hurtigt men lidt af gangen, men NU er det jo helt vildt!

Jeg kan kigge på ham i flere timer nu. Han pludrer, griner, bliver hele tiden forskrækket over, at der var den der lumske venstre hånd altså igen... Og nej, nu er den på vej hen til min mund... Uhm, den smager godt!

Jeg er så RØV-stolt over at være hans mor, (I skulle se mig i Kvickly med ham i autostolen oven på vognen) og man kan allerede mærke, at han bliver en rolig dreng, men med hang til morskab og kærlighed.

Og jeg må bestemt ikke være den eneste med sådanne berusende følelser. Fortæl og del billeder! 

Han er SÅ skøn, Mette!! Kan sagtens forstå dig, og har det på nøjagtig samme måde med min William! .. Ih vi er de heldigste i hele veeeeeerden!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

twinboys

MaybeBaby skriver:

Anmeld

29. december 2011

MaybeBaby

Babyklar skriver:

ihh hvor skønt at læse man ikke er den eneste der er høj på kærlighed til ens barn .

Jeg er møg forelsket i min søn - og det er helt VILDT  kan slet ikke få nok af ham hihi .. og er pave STOLT over at være hans mor !

her kommer der nogle billeder af min charmetrold

Ååååh, de kinder! Min søn tabte sig meget fra han var 5-10 uger, da jeg ikke havde nok, så jeg har så lang og slank en dreng! Glæder mig til at vi har fået fedet ham rigtig op hvor er han altså dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.