Jeg er så hammer-forelsket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. december 2011

MaybeBaby

i min søn! Da han for 3,5 måned kom til verdenen, skete det hele så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at få den der INSTANT "Dét er min søn"-følelse - det kom dog ret hurtigt men lidt af gangen, men NU er det jo helt vildt!

Jeg kan kigge på ham i flere timer nu. Han pludrer, griner, bliver hele tiden forskrækket over, at der var den der lumske venstre hånd altså igen... Og nej, nu er den på vej hen til min mund... Uhm, den smager godt!

Jeg er så RØV-stolt over at være hans mor, (I skulle se mig i Kvickly med ham i autostolen oven på vognen) og man kan allerede mærke, at han bliver en rolig dreng, men med hang til morskab og kærlighed.

Og jeg må bestemt ikke være den eneste med sådanne berusende følelser. Fortæl og del billeder! 

/Mette - høj på kærlighed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

twinny

Sikke en skøn dreng du har der..  lige til at

Jeg er også helt forelsket i mine små basser, når de ligger og sover.. Har jeg bare lyst til at kysse dem hele tiden...  Desværre vågner de bare, fordi de bliver forskrækket.

Og jaah jeg kunne ligge alle mine 1000 billeder ud af dem. Men ska nok styre mig.

Anmeld

28. december 2011

MaybeBaby

twinny skriver:

Sikke en skøn dreng du har der..  lige til at

Jeg er også helt forelsket i mine små basser, når de ligger og sover.. Har jeg bare lyst til at kysse dem hele tiden...  Desværre vågner de bare, fordi de bliver forskrækket.

Og jaah jeg kunne ligge alle mine 1000 billeder ud af dem. Men ska nok styre mig.

Nåååårh, sådan en sød lille isbjørne-bamse!  Suk, man smelter jo helt!

Og jeg har ofte sagt, at jeg er glad for, at min dreng er vandtæt, så ofte han bliver kysset

Anmeld

28. december 2011

twinny

MaybeBaby skriver:

Og jeg har ofte sagt, at jeg er glad for, at min dreng er vandtæt, så ofte han bliver kysset

Jaah.. det må mine drenge også blive...

Og den skønne duft de har af baby..... Så lækkert...

Anmeld

28. december 2011

Laulund87

Han er virkelig charmerende! Kan godt se hvorfor du er forelsket!

Hende her elsker jeg overalt!

Anmeld

28. december 2011

ano14316

i min søn! Da han for 3,5 måned kom til verdenen, skete det hele så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at få den der INSTANT "Dét er min søn"-følelse - det kom dog ret hurtigt men lidt af gangen, men NU er det jo helt vildt!

Jeg kan kigge på ham i flere timer nu. Han pludrer, griner, bliver hele tiden forskrækket over, at der var den der lumske venstre hånd altså igen... Og nej, nu er den på vej hen til min mund... Uhm, den smager godt!

Jeg er så RØV-stolt over at være hans mor, (I skulle se mig i Kvickly med ham i autostolen oven på vognen) og man kan allerede mærke, at han bliver en rolig dreng, men med hang til morskab og kærlighed.

Og jeg må bestemt ikke være den eneste med sådanne berusende følelser. Fortæl og del billeder! 

Det er da også en fantastisk dreng du har dig der..

Jeg er selv så mega forelsket..
jeg kan slet ikke lade være med at kysse på ham hele tiden.. jeg har helt lyst til at slikke på ham - men kæresten siger det går ikke, først når han er gammel nok til selv at give mig lov.

Anmeld

28. december 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

AMEN ALTSÅ! Det er der da heller ikke noget at sige til  Han bliver da bare skønnere og skønnere.

Utroligt som sådan en lille størrelse kan gøre indtryk på en, hva!?

Anmeld

29. december 2011

hautecouture

UHA alle de lækre unger )

Min skønne, dejlige, fantastiske Aya er mit et og alt

Anmeld

29. december 2011

Moar2011

ihh hvor skønt at læse man ikke er den eneste der er høj på kærlighed til ens barn .

Jeg er møg forelsket i min søn - og det er helt VILDT  kan slet ikke få nok af ham hihi .. og er pave STOLT over at være hans mor !

her kommer der nogle billeder af min charmetrold

Anmeld

29. december 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

heh jeg over kysser os min søn og tit siger min mand "pas nu på, han får snart brocoli ud af ørerne" ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.