Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Pige2009

Happiness skriver:

Hov glemte helt at svare på det med vandet...

Vores SP anbefalede at man giver dem vand i et shotglas, da det passer i størrelsen, og at de så lærer at drikke af et rigtigt glas. MEN det kan min søn altså ikke klare, næsten det hele ryger ned af ham, eller han får ddet spyttet ud... Så vi bruger en sutteflaske.

Men skal i babysam idag og se om der ikke er en smart kop med tut istedet, så han får vandet lidt hurtigere ud

Jeg kan anbefale børnekruset fra Tupperware! Det har vi virkelig brugt en del Laura bruger det endnu, da det kan skilles ad og hun er 2 år og 2 mdr.

http://www.tupperware.dk/produkter/produktkategorier/boern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Happiness

Baagøe skriver:

Jeg kan anbefale børnekruset fra Tupperware! Det har vi virkelig brugt en del Laura bruger det endnu, da det kan skilles ad og hun er 2 år og 2 mdr.

http://www.tupperware.dk/produkter/produktkategorier/boern

Fandt en lignende i babysam. Så nu må jeg se om det er bedre imorgen. Vil bare gerne have ham til at drikke mere vand, nu når han "springer" en flaske over. Så han ikke tørster, og maven ikke skal gå i udu.

Anmeld

29. december 2011

annec

Baagøe skriver:

Du laver grøden og smider det ud, der ikke bliver spist, så det er fra gang til gang Jeg ville ikke komme frugtmos i, da det giver ham smag for det søde Bare start stille og roligt op en gang om dagen med grøden.

Super.. Tak fro svar.

Men når de skal til at have frugtmos i, så kan man fryse mosen ikke?  

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Happiness skriver:

Fandt en lignende i babysam. Så nu må jeg se om det er bedre imorgen. Vil bare gerne have ham til at drikke mere vand, nu når han "springer" en flaske over. Så han ikke tørster, og maven ikke skal gå i udu.

Ja, eller du kan give ham mælk på kop enten MME eller fra dig selv

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

annec skriver:

Super.. Tak fro svar.

Men når de skal til at have frugtmos i, så kan man fryse mosen ikke?  

Jeg kan faktisk ikke huske det Frøs kun grøntsagerne og selve frugtmosen og lavede selve grøden fra gang til gang. Kartoffelmos kan godt fryses med grøntsager, men det får en lidt træls konsistens - sådan lidt vandigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.