vil ikke tage sutten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

dorthemus skriver:

Måske han bare ikke skal bruge sut? Det er jo ikke alle børn der vil det

jeg synes det er synd han skal undvære den tryghed når jeg er optaget af oliver og troia som oz stadig er små og kræver mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

dorthemus

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg synes det er synd han skal undvære den tryghed når jeg er optaget af oliver og troia som oz stadig er små og kræver mig

Min datter har aldrig brugt sut men en nusseklud. Tryghed fåes i mange former Bortset fra det så har jeg hørt at man kan trække en stofble gennem hullet i sutten så er det nemmere for barnet at holde på den. Så skal man sidde med klud og sut og ligesom holde på sutten i munden mens kluden ligger under hagen. Hvis du forstår

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

dorthemus skriver:

Min datter har aldrig brugt sut men en nusseklud. Tryghed fåes i mange former Bortset fra det så har jeg hørt at man kan trække en stofble gennem hullet i sutten så er det nemmere for barnet at holde på den. Så skal man sidde med klud og sut og ligesom holde på sutten i munden mens kluden ligger under hagen. Hvis du forstår

tak for tippet, måske jeg skulle ligge mig med en stoble i nat så prøve det imorgen-så den dufter af mig

Anmeld

30. december 2011

Guldklumpens Mor

Hejsa,

kender alt for godt til dit problem

Min lille dreng villle ikke tage nogen som helst sut de første 4 uger, jeg havde prøvet alle slags! TROEDE jeg... men en af mine veninder som har boet i USA, hun anbefalede en sut som hun havde brugt da hun fødte USA.

Det er en lille lys grøn silikone sut uden nogen som helst farlige stoffer i overhoved, hvor der er vedhæftet et lille plýsdyr i den ene ende, så sutten ikke falder ud, og babyen kan selv holde den temmelig hurtigt. Hun fik den på det hospital hun fødte hos i New York, og næsten alle hospitaler skulle bruge den i USA, fordi næsten alle børn tager den. og JAAAAAAA!!!! det passer! min lille guldklump tog den også, lige med det samme, det var helt utroligt!!! jeg var lige ved at græde, af glæde! man kan få den med forskellig plysdyr, jeg havde den med en lille abe og en lyseblå pony, men man kan få den med andre dyr også... den Hedder WubbaNub sut, og kan købes i en del butikker i KBH ved jeg og ellers kan den købes  på den danske shop:  www.AtlanticBabyGroup.com Det er jo hver at prøve om det måske også skulle hjælpe din lille guldklump!

Held og Lykke

Anmeld

30. december 2011

Gaia

Mette. skriver:

Min datter ville heller ikke tage sutten til at starte med. Vi prøvede rigtig rigtig mange, og den eneste hun ville have var en lille sut fra Nuby, købt i babysam.

Efterfølgenge er vi skiftet over til NUK, som er favorit nu. Selvom hun er 20 mdr., vil hun stadig kun bruge den mindste størrelse 0-3 mdr. Jeg tænkte han enten vil have en helt lille, eller en større. nogle børn vil bare gerne have en stor sut fra starten af, selvom den hedder fra 3 måneder eksempelvis..

Vores pige på 20 mdr. Vil kun tage pigeon str. 5-8 mdr 

Anmeld

30. december 2011

sandorff

Oliver&Troia <3 skriver:

Sidder her med mit 3. barn, problemet er bare jeg kan ikke få ham til at beholde hans sut i munden, det er som om han ikke kan finde ud af at holde på den der er ingen problem når han får flaske, og det er samme form sut

med min første var der intet  problem, han tog den med det samme, det var rund sut, og min datter tager alle slags sutter...

nogle for slag til han kan lære det

hvorfor SKAL han bruge sut?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.