vil ikke tage sutten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Mette.

Oliver&Troia <3 skriver:

min første fik dem der hedder 3-36mdr og har brugt den str. hele tiden han er lige blevet 3år....

min datter har haft flere forskellige former og str.

wictor her har både haft små og mellem og prøver lige pt. 3-36mdr. men det hjælper ikke

Det er dem her:

http://www.google.dk/imgres?q=nuby+sut&um=1&hl=da&sa=N&biw=1440&bih=677&tbm=isch&tbnid=f-O_CYIK4yOgwM:&imgrefurl=http://2eggs-overeasy.blogspot.com/2011_11_01_archive.html&docid=-CPnDEWkCz5QtM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-Q-G5DTmuWlY/TrXj4cvX-7I/AAAAAAAAAcs/DY4zrDswJdE/s1600/31fydRLM5fL._SL500_AA300_.jpg&w=300&h=300&ei=xjv7ToTXHeTE4gTLn82NCA&zoom=1&iact=rc&dur=247&sig=115683891270816412237&page=4&tbnh=139&tbnw=153&start=65&ndsp=21&ved=1t:429,r:16,s:65&tx=100&ty=72

Bare i den anatomiske udgave med det flade hoved. Selve sutten er ikke fast, som normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Hailiesmom11

Nu spørger jeg måske dumt, men har han behov for sutten?

Vores datter har brugt sut maks 5 gange fra 0-6 mdr og det er først her for et par uger hun er begyndt at gide at bruge den.. han får måske stillet hans suttebehov ved flasken.. sådan var det her

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mette. skriver:

Prøv dem fra Nuby, de er lidt specielle i det, fordi sutten er lidt underlig formet, lidt svært at forklare. Men den duede altså her som eneste da hun var helt lille.

Ellers NUk Eller Nip sutterne.

tror min datter havde nuby en overgang... vi bruger nuk lige pt og det gik super de første 2dage

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hailiesmom11 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men har han behov for sutten?

Vores datter har brugt sut maks 5 gange fra 0-6 mdr og det er først her for et par uger hun er begyndt at gide at bruge den.. han får måske stillet hans suttebehov ved flasken.. sådan var det her

jeg mener sutten er en god tryghed når jeg er optaget af de 2 andre, og han virker som han gerne vil, for når jeg holder ved den sutter han meget, men når jeg slipper sutter han den ud af munden og begynder han at klynke

Anmeld

28. december 2011

Hailiesmom11

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg mener sutten er en god tryghed når jeg er optaget af de 2 andre, og han virker som han gerne vil, for når jeg holder ved den sutter han meget, men når jeg slipper sutter han den ud af munden og begynder han at klynke

okay... vores datter gad den ikke i starten, men hun har tilgengæld en kanin hun søger tryghed ved i stedet for

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hailiesmom11 skriver:

okay... vores datter gad den ikke i starten, men hun har tilgengæld en kanin hun søger tryghed ved i stedet for

okay så er du oz fri for at vænne hende fra sutten

Anmeld

28. december 2011

Hailiesmom11

Oliver&Troia <3 skriver:

okay så er du oz fri for at vænne hende fra sutten

Nej for nu vil hun jo gerne have den nu

Anmeld

28. december 2011

dorthemus

Måske han bare ikke skal bruge sut? Det er jo ikke alle børn der vil det

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hailiesmom11 skriver:

Nej for nu vil hun jo gerne have den nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.