vil ikke tage sutten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Sidder her med mit 3. barn, problemet er bare jeg kan ikke få ham til at beholde hans sut i munden, det er som om han ikke kan finde ud af at holde på den der er ingen problem når han får flaske, og det er samme form sut

med min første var der intet  problem, han tog den med det samme, det var rund sut, og min datter tager alle slags sutter...

nogle for slag til han kan lære det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

han er forresten 5uger idag...

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

Tror du skal prøve en anden slags sut

Min datter tog alle slags sutter på flasker .. Men kun én slags sut beholdt hun i munden

Anmeld

28. december 2011

Miss T

Vi har også måtte forsøge med forskellige slags.

Anmeld

28. december 2011

oerbaek

jeg har haft samme problem med min søn, han er også min 3 baby, de 2 andre har ikke været noget problem med at tage sutten, men den sidste han nægter, jeg tror jeg har prøvet 10 forskellige sutter og han nægter... han er 9 måneder nu og har slet ikke brugt sutten. 

Anmeld

28. december 2011

Mette.

Oliver&Troia <3 skriver:

Sidder her med mit 3. barn, problemet er bare jeg kan ikke få ham til at beholde hans sut i munden, det er som om han ikke kan finde ud af at holde på den der er ingen problem når han får flaske, og det er samme form sut

med min første var der intet  problem, han tog den med det samme, det var rund sut, og min datter tager alle slags sutter...

nogle for slag til han kan lære det

Min datter ville heller ikke tage sutten til at starte med. Vi prøvede rigtig rigtig mange, og den eneste hun ville have var en lille sut fra Nuby, købt i babysam.

Efterfølgenge er vi skiftet over til NUK, som er favorit nu. Selvom hun er 20 mdr., vil hun stadig kun bruge den mindste størrelse 0-3 mdr. Jeg tænkte han enten vil have en helt lille, eller en større. nogle børn vil bare gerne have en stor sut fra starten af, selvom den hedder fra 3 måneder eksempelvis..

Anmeld

28. december 2011

sandratobias

Har samme problem med min datter... Hun er nu 10 måneder.. Hun bruger kun sutten til at lege/pjatte med.. Hun har så aldrig fået flaske, for den ville hun heller ikk ha.. 

Ved Tobias ( d. 1. fødte ) var der ingen problem.. Han elskede sin sut..  

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Maja_4000 skriver:

Tror du skal prøve en anden slags sut

Min datter tog alle slags sutter på flasker .. Men kun én slags sut beholdt hun i munden

har prøvet alle slags nu

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mette. skriver:

Min datter ville heller ikke tage sutten til at starte med. Vi prøvede rigtig rigtig mange, og den eneste hun ville have var en lille sut fra Nuby, købt i babysam.

Efterfølgenge er vi skiftet over til NUK, som er favorit nu. Selvom hun er 20 mdr., vil hun stadig kun bruge den mindste størrelse 0-3 mdr. Jeg tænkte han enten vil have en helt lille, eller en større. nogle børn vil bare gerne have en stor sut fra starten af, selvom den hedder fra 3 måneder eksempelvis..

min første fik dem der hedder 3-36mdr og har brugt den str. hele tiden han er lige blevet 3år....

min datter har haft flere forskellige former og str.

wictor her har både haft små og mellem og prøver lige pt. 3-36mdr. men det hjælper ikke

Anmeld

28. december 2011

Mette.

Oliver&Troia <3 skriver:

min første fik dem der hedder 3-36mdr og har brugt den str. hele tiden han er lige blevet 3år....

min datter har haft flere forskellige former og str.

wictor her har både haft små og mellem og prøver lige pt. 3-36mdr. men det hjælper ikke

Prøv dem fra Nuby, de er lidt specielle i det, fordi sutten er lidt underlig formet, lidt svært at forklare. Men den duede altså her som eneste da hun var helt lille.

Ellers NUk Eller Nip sutterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.