Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Gjorde min datter også.. vi gav hende så en ske eller noget andet "forbudt" i hånden samtidig det hjalp!!!
Gjorde min datter også.. vi gav hende så en ske eller noget andet "forbudt" i hånden samtidig det hjalp!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Synes det er ved at være en kamp når min datter på 7 mdr skal spise skemad. Hun får nu kun 1-2 flasker om dagen dvs shver gang hun skal spise har vi problemer Vi sætter hende i hendes trip trap stol. Sætter maden hen og når vi tager den første ske og skal til at give hende det starter balladen. Hun skubber sig bag over og skriger og bliver helt hysterisk. Og sådan forsætter det stort set ìgennem hele hendes måltid. Synes det er helt vildt frustrerende. For det ender med at hun ikke får ret meget at spise. Enten fordi vi giver op eller fordi hun har hendes mad smurt ud over det hele.Vi har prøvet at give hende noget mad hun selv kan sidde med men hun spiser ikke noget af det. Det bliver tygget lidt på og så ryger det på gulvet. Ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. synes det er så hårdt. For man hader virkelig når tiden er slået at nu skal hun have mad. For ingen af os har lyst til at sidde og give hende mad når hun ter sig sådan hver gang.Nogen der har oplevet det samme? Som evt har nogle råd til hvad vi kan gøre?
Synes det er ved at være en kamp når min datter på 7 mdr skal spise skemad. Hun får nu kun 1-2 flasker om dagen dvs shver gang hun skal spise har vi problemer Vi sætter hende i hendes trip trap stol. Sætter maden hen og når vi tager den første ske og skal til at give hende det starter balladen. Hun skubber sig bag over og skriger og bliver helt hysterisk. Og sådan forsætter det stort set ìgennem hele hendes måltid. Synes det er helt vildt frustrerende. For det ender med at hun ikke får ret meget at spise. Enten fordi vi giver op eller fordi hun har hendes mad smurt ud over det hele.Vi har prøvet at give hende noget mad hun selv kan sidde med men hun spiser ikke noget af det. Det bliver tygget lidt på og så ryger det på gulvet. Ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. synes det er så hårdt. For man hader virkelig når tiden er slået at nu skal hun have mad. For ingen af os har lyst til at sidde og give hende mad når hun ter sig sådan hver gang.Nogen der har oplevet det samme? Som evt har nogle råd til hvad vi kan gøre?
Puha ja, vi har også været igennem den periode - og vi får stadig de perioder når der er bisser på vej. Det er frustrerende, men hun skal nok spise når hun bliver sulten - i må ikke give op Når hun har de perioder plejer vi at give hende noget, hvor hun selv kan sidde og spise det med fingrene. Isabella har stadig lidt svært med at spise med gaffel (14 mrd.)
Babymor2010 skriver: Puha ja, vi har også været igennem den periode - og vi får stadig de perioder når der er bisser på vej. Det er frustrerende, men hun skal nok spise når hun bliver sulten - i må ikke give op Når hun har de perioder plejer vi at give hende noget, hvor hun selv kan sidde og spise det med fingrene. Isabella har stadig lidt svært med at spise med gaffel (14 mrd.)
Anonym skriver: Lige umiddelbart kan jeg ikke se eller mærke at der er tænder på vej. Men var blevet rådet til at give hende en ske i hånden imens hun spiste. Og så give hende hapsere af bondebrød der var blødt op i mælk. Og det har været et fantastisk måltid med hende her til aften. Først fik hun grønsagsmos hvor hun havde en anden ske i hånden. Trods de mange gange jeg skulle samle den op fra gulvet er det gået rigtig godt. For så snart hun ikke havde den ske i hånden skabtehun sig helt åndssvagt. Og da jeg ikke kunne få hende til at tage mere af mosen gav jeg hende de hapsere. Og det gik bare så fint ingen brokken eller noget. Hun sad bare og tyggede løs. Meget røg ud men hun fik da også noget ned. Ihh hvor var det dejligt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst synes det var hyggeligt at givehende mad
Lige umiddelbart kan jeg ikke se eller mærke at der er tænder på vej. Men var blevet rådet til at give hende en ske i hånden imens hun spiste. Og så give hende hapsere af bondebrød der var blødt op i mælk. Og det har været et fantastisk måltid med hende her til aften. Først fik hun grønsagsmos hvor hun havde en anden ske i hånden. Trods de mange gange jeg skulle samle den op fra gulvet er det gået rigtig godt. For så snart hun ikke havde den ske i hånden skabtehun sig helt åndssvagt. Og da jeg ikke kunne få hende til at tage mere af mosen gav jeg hende de hapsere. Og det gik bare så fint ingen brokken eller noget. Hun sad bare og tyggede løs. Meget røg ud men hun fik da også noget ned. Ihh hvor var det dejligt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst synes det var hyggeligt at givehende mad
Årh hvor er det godt at høre det er gået bedre i dag Så længe der er noget der ryger ned, så er det det værd!
nu har jeg ikke selv et problem med om datter vil spise.. men da vi startede med skemad satte vi hende i vores ekstra autostol og det virkede for der kunne hun ikke rigtig hoppe rundt.. evt sid med hende på benet og hold om hende hvis du forstår gør vi oosse hvis hailie er helt hysterisk
Anonym skriver: AhhddedeteerWeee det var et hit tark
AhhddedeteerWeee det var et hit tark
Valle81 skriver:Ahh det varmer mit hjerte at høreHavde først set bondebrøds spørgsmålet nu, men det ser ud til du fik styr på detKnus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128