Altid en kamp når min datter skal spise :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Na-Wi

Hvad med at give rugbrøds hapsere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Anonym trådstarter

Na-Wi skriver:

Hvad med at give rugbrøds hapsere ?

Hun kan ikke spise det ellers havde jeg skam ogsågjort det

Anmeld

28. december 2011

sandratobias

Hvor meget spiser hun i løbet af dagen...???

Anmeld

28. december 2011

Kay

skatja skriver:

Vi havde de nøjagtig samme problemer med vores søn og har dem stadig i ny og næ , vi kontaktede forskellige læger og sundhedsplejersker men deres tip virkede ikke. Så en dag var vi til fødselsdag hos mon morfar og så startede kampen igen indtil min moster som er udd pædagog og har været i vuggestue i min 30 år siger" bare lad ham være, hvis han er sulten skal han nok spise" vi syns jo det var lidt hårdt sagt men da vi kom hjem prøvede vi at sætte os ned allesammen med hver vores tallerken og næsten egnorerede ham, efter ca 15-20 min tog han selv skeen og begyndt at spise og sådan har vi fortsat, vi snakkede derefter om at det jo er klart, der er jo ikke nogle der synes det er rart at blive overbegloet mens man spiser ., I kan jo prøve hvis i har lyst, siger ikke det hjælper for jer men det gjorde det i hvertfald for os..Held og lykke

lige netop det råd jeg ville havde givet (jeg er også pædagog)

vi har flere børn i den vuggestue jeg arbejder hvor forældrene spørg hvordan vi får dem til at spise... for de kan ikke få det til at lade sig gørre... og vi gør nøjagtig som du beskriver... og det virker hver gang...

Anmeld

28. december 2011

Jonatansmor

Det er absolut også min erfaring, med uønsket adfærd. Det at man ikke giver dem en "belønning" i form af kontakt, får dem til at finde ud af at det er nytteløst. Ingen gider høre på mig hvis jeg skriger.

Herhjemme er drengen rødhåret efter sin mor og har så absolut også fået mit temperament. Vi bruger metoden til alt uønsket adfærd (bortset fra når det ender ud i direkte ulykke for ham) og den virker hurtig, smertefri og vigtigst af alt: Uden kampe.

Ignorer hende, behold den gode, hyggelige stemning ved aftensbordet, is i maven og så ellers hold øje med hende ud af øjenkrogen. Vil vædde min mor på at hun opfatter den lynhurtigt

Anmeld

28. december 2011

Den lykkelige

Gjorde min datter også.. vi gav hende så en ske eller noget andet "forbudt" i hånden samtidig  det hjalp!!!

Anmeld

28. december 2011

Den lykkelige

Gjorde min datter også.. vi gav hende så en ske eller noget andet "forbudt" i hånden samtidig  det hjalp!!!

Anmeld

28. december 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hun kan ikke spise det ellers havde jeg skam ogsågjort det

Gode råd til hapsere

Hæld en smule mælk på tallerkenen og sæt den smurte rugbrød ovenpå mælken og lad den suge godt

Giv små bidder med dine fingre og sørg for de kommer ind i kinden til gummerne

Husk at bruge bondebrød

God fornøjelse

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Gode råd til hapsere

Hæld en smule mælk på tallerkenen og sæt den smurte rugbrød ovenpå mælken og lad den suge godt

Husk at bruge bondebrød

God fornøjelse

Det må jeg prøve. Bondebrød er det ikke det der der har en ovalagtig form? Som kun findes i små pakker?

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Gode råd til hapsere

Husk at bruge bondebrød

God fornøjelse

Weee det var et hit tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.