Nytårs Menu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

linefun

Vi skal have tapas til forret.
hovedretten bliver grillet, marineret svinemørbrad med hasselbagte kartofler, æblesalat, aspagers med baconsvøb og bearnaisesovs
Til dessert blandet frugt i chokoladeskål og med vaniliecreme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

TheLittleOne

Tror det bliver indbagterejer med hvidløgsmayonnaise til forret og syntes den der kertoffelroulade skal prøves, men hvad tilbehør og sådan har jeg ikke fået på plads i nu.

Anmeld

29. december 2011

Sofia

Til forret laver jeg en lakseroulade, hvor jeg bager en dej af spinat og ruller den i laks.

Til hovedret skal vi have super lækkert oksemørbrad med bagte kartofler, hvidløgssmør, salat og sovs.

Desserten kommer min veninde med.

Anmeld

29. december 2011

Sofia

Til forret laver jeg en lakseroulade, hvor jeg bager en dej af spinat og ruller den i laks.

Til hovedret skal vi have super lækkert oksemørbrad med bagte kartofler, hvidløgssmør, salat og sovs.

Desserten kommer min veninde med.

Anmeld

29. december 2011

>>Carina<<

Vores forret blir fra om eftermiddagen. Vi ska ha tapas med bla parmaskinke, lakseruller, nachos, brødstænger, pirogger, små frikadeller. 

Hovedret er oksemørbrad med hjemmelavet kartoffelbåde, rødvinssuce, blandet salat og bagte rodfrugter.

Desserten er hjemmelavet daimis på nøddebund. Og blødende hjerter.

Natmaden er ik planlagt da vi regner med at ha en masse tilbage :-)

Anmeld

29. december 2011

birthee

TheLittleOne skriver:

Hvad skal i have til forret, hovedret og dessert nytårs aften ?

Vi fejre nytår med det samme vennerpar hvert år, men jeg er helt blank i år :/

Vores forret er en tallerken, betående af: Tunmousse på salatbund, rejer & avocado, melon i tern og ristet parmaskinke, dertil frisk baguette...

Hovedret: Barbeque-marineret svinemørbrad, pommes frites, ovnbagte rodfrugter, dampet broccoli, favorit-sauce...

Dessert: Indbagt is i portionsform og chokolade fragilité, med brombærsovs...

Natmaden er ikke planlagt endnu, og tror faktisk ikke vi kan spise mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.