Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad skal i have til forret, hovedret og dessert nytårs aften ?
Vi fejre nytår med det samme vennerpar hvert år, men jeg er helt blank i år :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oksemørbrad med kartoffelroulade og salat
Forretten er ukendt endnu
Jeg laver hjemmelavet croissanter med hj. lavet hønsesalat og rejesalat til natmad, mens min søster laver en nødde/daim kage til dessert
Oksemørbrad er en sikker vinder!
Kathepige skriver: Oksemørbrad med kartoffelroulade og salat Forretten er ukendt endnu Jeg laver hjemmelavet croissanter med hj. lavet hønsesalat og rejesalat til natmad, mens min søster laver en nødde/daim kage til dessert Oksemørbrad er en sikker vinder!
Oksemørbrad er altid godt Hvordan laver du kartoffelroulade?
Kathepige skriver: Skræller en masse kartofler, river dem og maser dem ud på en bageplade og bager den til gyldne. Så fylder jeg kartoffelmos, der er blandet med en masse persille, ovenpå og ruller sammen. Meget dekorativt..
Skræller en masse kartofler, river dem og maser dem ud på en bageplade og bager den til gyldne. Så fylder jeg kartoffelmos, der er blandet med en masse persille, ovenpå og ruller sammen. Meget dekorativt..
Det var sku smart
Forret: Rejecoktail/advocado med rejesalatHovedret: Kogt hamburgerryg, kålpøølser, hvide og brune kartofler og grønlangkål.Dessert: Hjemmelavet is
TheLittleOne skriver: Hvad skal i have til forret, hovedret og dessert nytårs aften ? Vi fejre nytår med det samme vennerpar hvert år, men jeg er helt blank i år :/
Forret: Tunmoussé
Hovedret: Culottesteg med ovnbagte rodfrugter og bagte kartofler
Dessert: Is eller frugtsalat
Lilje82 skriver: Forret: Rejecoktail/advocado med rejesalatHovedret: Kogt hamburgerryg, kålpøølser, hvide og brune kartofler og grønlangkål.Dessert: Hjemmelavet is
Mmmm til hovedret. Der er intet bedre end kålpølser med sennep
Jeg følger lige lidt med, for vi er heller ik helt på plads endnu!
Dog skal vi ha noget med kammuslinger til forret og blødende chokoladehjerter til dessert, med is og hindbærsauce!
mm, det lyder lækkert.
Er det nemt nok at få til at hænge sammen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128