Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noahmor skriver: mm, det lyder lækkert. Er det nemt nok at få til at hænge sammen?
mm, det lyder lækkert.
Er det nemt nok at få til at hænge sammen?
Du skal bare sørge for at få presset kartoffelsaften ud af af de revne kartofler og så ellers mas dem, som når du laver hj.lavet Rösti.
De skal bages lige til det hverken er for blødt eller hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TheLittleOne skriver: Hvad skal i have til forret, hovedret og dessert nytårs aften ? Vi fejre nytår med det samme vennerpar hvert år, men jeg er helt blank i år :/
Hvad skal i have til forret, hovedret og dessert nytårs aften ?
Vi fejre nytår med det samme vennerpar hvert år, men jeg er helt blank i år :/
Jeg skal fejre nytår sammen med min mor og søster i år
Vi skal have:
Forret: tunmousse på salatbund m. flute
hovedret: flødekartofler m. skinke
dessert: banana-split
Og så skal vi have smørrebrød sidst på aftenen
Kathepige skriver: Du skal bare sørge for at få presset kartoffelsaften ud af af de revne kartofler og så ellers mas dem, som når du laver hj.lavet Rösti. De skal bages lige til det hverken er for blødt eller hårdt
Noahmor skriver: Tak. Det må jeg prøve. :-)
Tak. Det må jeg prøve. :-)
Så lidt Held og lykke
- rejecocktail/ melon med skinke.
- Ølmarineret grillet vildsvinekølle m. bagte rodfrugter, skysauce, grønne asparges samt tyttebærmarmelade.
- Hjemmelavet is
Vi bliver kun mig og min kæreste og vores knægt på 2,5.
Uh, hvor er der mange lækre menuer i blandt
Kathepige skriver: Skræller en masse kartofler, river dem og maser dem ud på en bageplade og bager den til gyldne. Så fylder jeg kartoffelmos, der er blandet med en masse persille, ovenpå og ruller sammen. Meget dekorativt..
Skræller en masse kartofler, river dem og maser dem ud på en bageplade og bager den til gyldne. Så fylder jeg kartoffelmos, der er blandet med en masse persille, ovenpå og ruller sammen. Meget dekorativt..
Lyder lækkert. Hvor længe og hvor mange grader i ovnen skal de have ?
Phoenix skriver: Lyder lækkert. Hvor længe og hvor mange grader i ovnen skal de have ?
Indtil de er gyldne men stadig bløde
Har faktisk aldrig sat tid på
reje coctail, raclette med fløde kartofler, og is
vi skal have oksesteg med fløde kartofler og til dessert skal vi have is med frugt tror jeg ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128