Leg eller quiz til nytår? Hjælp mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Det har jeg ikke penge til desværre... 

Ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Vi har slet ingen spil.. Og dem der kommer har heller ikke.. Ellers et godt forslag Men scrabble lyder sjovt.. Gid jeg havde sådan et spil..  

Ih, det var ærgeligt! Ja, scrabble er ret fedt

Hvad så med noget så simpelt so tegn og gæt? 

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Ih, det var ærgeligt! Ja, scrabble er ret fedt

Hvad så med noget så simpelt so tegn og gæt? 

Hvordan gør jeg det ? Skriver noget på nogle stykker papir? 

Anmeld

27. december 2011

Loa

AalborgPigen skriver:

Hvad går det ud på?

Man skriver hver især 4-5 navne på kendte på hvert sit stykke papir, og så skal man lægge alle stykkerne i en skål og så skiftevis trække en stykke med navn på. Så skal man sætte papiret med navnet i panden (f.eks. eller bare vise de andre det) og så skal man gætte hvem man er, kun ved at spørge. "Er jeg dansker" " er jeg skuespiller" "er jeg mand" osv. 

De andre må kun sige ja og nej. 

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Loa skriver:

Man skriver hver især 4-5 navne på kendte på hvert sit stykke papir, og så skal man lægge alle stykkerne i en skål og så skiftevis trække en stykke med navn på. Så skal man sætte papiret med navnet i panden (f.eks. eller bare vise de andre det) og så skal man gætte hvem man er, kun ved at spørge. "Er jeg dansker" " er jeg skuespiller" "er jeg mand" osv. 

De andre må kun sige ja og nej. 

Ihhh det lyder sjovt og som noget for alle det må jeg lige finde på.. God ide.. 

Anmeld

27. december 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hvordan gør jeg det ? Skriver noget på nogle stykker papir? 

deler jer op i to grupper. Så skriver I alle en masse forskellige ting. Alt lige fra en kaktus til... en frø. Sidste vi legede det skrev en af os "kæmpe kæppe knækker næppe" - og den blev fandme gættet

Så trækker en fra hold 1. en seddel fra hold 2s pose, og så skal hold 1 gætte HVAD det er Det er endnu sjovere hvis man ikke skal tegne det, men at man så skal lave det med ens egen krop - der kommer gode grin ud af det

Anmeld

27. december 2011

Loa

AalborgPigen skriver:

Ihhh det lyder sjovt og som noget for alle det må jeg lige finde på.. God ide.. 

Det er rigtig skægt syntes jeg, og jo mere opfindsom man er med hvem man skriver på jo sjovere

Og det koster ikke andet end papir og noget at skrive med, og man kan blive ved i en uendelighed

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Loa skriver:

Det er rigtig skægt syntes jeg, og jo mere opfindsom man er med hvem man skriver på jo sjovere

Og det koster ikke andet end papir og noget at skrive med, og man kan blive ved i en uendelighed

Sikken en god ide Det gør vi tror jeg.. TUSIND TAK

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

deler jer op i to grupper. Så skriver I alle en masse forskellige ting. Alt lige fra en kaktus til... en frø. Sidste vi legede det skrev en af os "kæmpe kæppe knækker næppe" - og den blev fandme gættet

Så trækker en fra hold 1. en seddel fra hold 2s pose, og så skal hold 1 gætte HVAD det er Det er endnu sjovere hvis man ikke skal tegne det, men at man så skal lave det med ens egen krop - der kommer gode grin ud af det

Det lyder fedt Tusind tak.. Det gør jeg.. SÅ har jeg fundet på 2 lege nu  

Anmeld

27. december 2011

Loa

AalborgPigen skriver:

Sikken en god ide Det gør vi tror jeg.. TUSIND TAK

Så lidt... God fornøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.