Leg eller quiz til nytår? Hjælp mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.619 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Muffin_girl

JA sagen er den at jeg skal finde på en leg eller en quiz til nytår.. Vi er godt nok kun 4, måske 6 prs.. Men har du ikke et forslag til en sjov leg eller quiz?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Mor-til-asta-09

Hvad med nogle spil?? Vi har f.eks et spil der hedder cranium. Hvor du skal udføre nogle ting, og være i hold.. det er utroligt sjovt...

Anmeld

27. december 2011

Mor-til-asta-09

Hvad med nogle spil?? Vi har f.eks et spil der hedder cranium. Hvor du skal udføre nogle ting, og være i hold.. det er utroligt sjovt...

Anmeld

27. december 2011

Dinna88

Jeg ved ikke om I vil synes det er sjovt, men vi spiller altid Bezzer Wizzer, Trivial eller Scrabble til komsammener

Scrabble kan laves sjovere  på den måde, at sige, at man må bestemme ord selv, så længe de kan forsvares

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi har slet ingen spil. Og gider ikke købe noget for den ene dag. Ellers et godt forslag  

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg ved ikke om I vil synes det er sjovt, men vi spiller altid Bezzer Wizzer, Trivial eller Scrabble til komsammener

Scrabble kan laves sjovere  på den måde, at sige, at man må bestemme ord selv, så længe de kan forsvares

Vi har slet ingen spil.. Og dem der kommer har heller ikke.. Ellers et godt forslag Men scrabble lyder sjovt.. Gid jeg havde sådan et spil..  

Anmeld

27. december 2011

Loa

"Hvem er jeg" - elsker jeg at lege

Anmeld

27. december 2011

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Vi har slet ingen spil. Og gider ikke købe noget for den ene dag. Ellers et godt forslag  

Det var måske noget i kunne komme til??? Tror det koster 250kr nu...

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

Det var måske noget i kunne komme til??? Tror det koster 250kr nu...

Det har jeg ikke penge til desværre... 

Anmeld

27. december 2011

Muffin_girl

Loa skriver:

"Hvem er jeg" - elsker jeg at lege

Hvad går det ud på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.