Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JA sagen er den at jeg skal finde på en leg eller en quiz til nytår.. Vi er godt nok kun 4, måske 6 prs.. Men har du ikke et forslag til en sjov leg eller quiz?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med nogle spil?? Vi har f.eks et spil der hedder cranium. Hvor du skal udføre nogle ting, og være i hold.. det er utroligt sjovt...
Jeg ved ikke om I vil synes det er sjovt, men vi spiller altid Bezzer Wizzer, Trivial eller Scrabble til komsammener
Scrabble kan laves sjovere på den måde, at sige, at man må bestemme ord selv, så længe de kan forsvares
Mor-til-asta-09 skriver: Hvad med nogle spil?? Vi har f.eks et spil der hedder cranium. Hvor du skal udføre nogle ting, og være i hold.. det er utroligt sjovt...
Vi har slet ingen spil. Og gider ikke købe noget for den ene dag. Ellers et godt forslag
Dinna88 skriver: Jeg ved ikke om I vil synes det er sjovt, men vi spiller altid Bezzer Wizzer, Trivial eller Scrabble til komsammener Scrabble kan laves sjovere på den måde, at sige, at man må bestemme ord selv, så længe de kan forsvares
Vi har slet ingen spil.. Og dem der kommer har heller ikke.. Ellers et godt forslag Men scrabble lyder sjovt.. Gid jeg havde sådan et spil..
"Hvem er jeg" - elsker jeg at lege
AalborgPigen skriver: Vi har slet ingen spil. Og gider ikke købe noget for den ene dag. Ellers et godt forslag
Det var måske noget i kunne komme til??? Tror det koster 250kr nu...
Mor-til-asta-09 skriver: Det var måske noget i kunne komme til??? Tror det koster 250kr nu...
Det har jeg ikke penge til desværre...
Loa skriver: "Hvem er jeg" - elsker jeg at lege
Hvad går det ud på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128