Spørgsmål ang. iPhone 4s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

FrkT

Aisha skriver:

Jeg havde en gammel Sony Eriksson. Nu har jeg prøvet lygten igen og den er meget kraftig. Det er en gratis app jeg hentede.

Cool  Jamen så er det da bare super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

An&Jo

sandorff skriver:

jeg går også og leger med tanken om at købe den.. hvor godt er kameraet i den? det er jo kun på 5 megapix - jeg ville jo fortrække en på 8...

Jeg kan ikke klage over kameraet.. Hvis du kan finde nogle af de indlæg jeg har lavet med billeder af min søn kan du se kvaliteten.. Jeg tager nemlig kun billeder med telefonen.. lavede et indlæg for nyligt, tror du stadig kan finde det i historikken på min profil, det hedder noget med Johannes 20 mdr

Anmeld

26. december 2011

sandorff

An&Jo skriver:

Jeg kan ikke klage over kameraet.. Hvis du kan finde nogle af de indlæg jeg har lavet med billeder af min søn kan du se kvaliteten.. Jeg tager nemlig kun billeder med telefonen.. lavede et indlæg for nyligt, tror du stadig kan finde det i historikken på min profil, det hedder noget med Johannes 20 mdr

tak for dit svar.
kan se det tager udemærket billeder - dejligt og lige se

Anmeld

26. december 2011

Bettybub

kan kun anbefale den lommelygte app, jeg har os en Iphone 4S og det fungere bare super godt

og super god tlf, sys ikke skærmen er så frugtelig lille, havde en HTC desire før. og sys min iphone er meget bedre og nemmere at skrive på

den kan kun få 10 ud af 10 her fra

held og lykke med den

Anmeld

26. december 2011

FrkT

bettina1990 skriver:

kan kun anbefale den lommelygte app, jeg har os en Iphone 4S og det fungere bare super godt

og super god tlf, sys ikke skærmen er så frugtelig lille, havde en HTC desire før. og sys min iphone er meget bedre og nemmere at skrive på

den kan kun få 10 ud af 10 her fra

held og lykke med den

Fedt at høre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.