Spørgsmål ang. iPhone 4s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

FrkT

An&Jo skriver:

ved ikke om det er fordi jeg er vant til mindre, men jeg synes skærmen har en fin str..

Nej.... jeg må nok vente og se 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Dinsen

ang. lomelygten, så kan man også bruge blizen, som lygte, ved at hente en app som andre også skriver 

Anmeld

26. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
FrkT skriver:

Jeg har bestilt den nye iPhone 4s, og er faktisk først nu kommet i tanke om at jeg slet ikke har fået undersøgt om der er lommelygte i telefonen - det er der jo i HTC Incredible S som jeg har haft indtil nu... men hvad med den nye iPhone, er der i den?

J har lige hentet den app der hedder flashlight og den fungere super fint!!!! Den lyser gennem kamera linsen. Jeg har også den nye iPhone 4 s

Anmeld

26. december 2011

FrkT

Dinsen skriver:

ang. lomelygten, så kan man også bruge blizen, som lygte, ved at hente en app som andre også skriver 

Okay, smart...

Anmeld

26. december 2011

FrkT

Aisha skriver:

J har lige hentet den app der hedder flashlight og den fungere super fint!!!! Den lyser gennem kamera linsen. Jeg har også den nye iPhone 4 s

Okay, cool.... hvor kraftigt lyser den? Er du glad for telefonen? - og hvilken havde du før den?

Anmeld

26. december 2011

sandorff

An&Jo skriver:

du kan få det som en app ved jeg, men om den er gratis eller koster, ved jeg faktisk ikke..

held go lykke med din nye telefon, jeg elsker ihvertfald min..

jeg går også og leger med tanken om at købe den.. hvor godt er kameraet i den? det er jo kun på 5 megapix - jeg ville jo fortrække en på 8...

Anmeld

26. december 2011

FrkT

sandorff skriver:

jeg går også og leger med tanken om at købe den.. hvor godt er kameraet i den? det er jo kun på 5 megapix - jeg ville jo fortrække en på 8...

I den nye iPhone 4s er kameraet på 8 mp, også netop derfor jeg vil have en nu, fordi det før kun har været på 5 mp, og det var for dårligt for mig.... men som sagt er det på 8 mp i 4s'eren 

Anmeld

26. december 2011

sandorff

FrkT skriver:

I den nye iPhone 4s er kameraet på 8 mp, også netop derfor jeg vil have en nu, fordi det før kun har været på 5 mp, og det var for dårligt for mig.... men som sagt er det på 8 mp i 4s'eren 

mange mange tak
forsat god jul og godt nytår...

Anmeld

26. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
FrkT skriver:

Okay, cool.... hvor kraftigt lyser den? Er du glad for telefonen? - og hvilken havde du før den?

Jeg havde en gammel Sony Eriksson. Nu har jeg prøvet lygten igen og den er meget kraftig. Det er en gratis app jeg hentede.

Anmeld

26. december 2011

FrkT

sandorff skriver:

mange mange tak
forsat god jul og godt nytår...

I lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.