Spørgsmål ang. iPhone 4s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. december 2011

FrkT

Jeg har bestilt den nye iPhone 4s, og er faktisk først nu kommet i tanke om at jeg slet ikke har fået undersøgt om der er lommelygte i telefonen - det er der jo i HTC Incredible S som jeg har haft indtil nu... men hvad med den nye iPhone, er der i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

An&Jo

FrkT skriver:

Jeg har bestilt den nye iPhone 4s, og er faktisk først nu kommet i tanke om at jeg slet ikke har fået undersøgt om der er lommelygte i telefonen - det er der jo i HTC Incredible S som jeg har haft indtil nu... men hvad med den nye iPhone, er der i den?

du kan få det som en app ved jeg, men om den er gratis eller koster, ved jeg faktisk ikke..

held go lykke med din nye telefon, jeg elsker ihvertfald min..

Anmeld

26. december 2011

bøgelund

FrkT skriver:

i appstore kan du hente en der hedder flashlight gratis..

Anmeld

26. december 2011

FrkT

bøgelund skriver:

i appstore kan du hente en der hedder flashlight gratis..

Okay, og fungerer den ordentligt? Altså lyser den godt eller er det bare sådan en hvor skærmen bliver en smule lysere?

Anmeld

26. december 2011

FrkT

An&Jo skriver:

du kan få det som en app ved jeg, men om den er gratis eller koster, ved jeg faktisk ikke..

held go lykke med din nye telefon, jeg elsker ihvertfald min..

Okay, må prøve at se når jeg får den så 

Er den nem at skrive på? Den eneste betænkelighed jeg lidt har haft har nemlig været skærmstørrelsen, da den jo kun er 3,5 tommer, hvor den jeg har nu er 4 tommer... 

Anmeld

26. december 2011

bøgelund

FrkT skriver:

Okay, og fungerer den ordentligt? Altså lyser den godt eller er det bare sådan en hvor skærmen bliver en smule lysere?

lommelygte lyset kommer ud af skærmen. men det er skarpt nok.. jeg bruger det om aftenen, når jeg skal læse.. og ikke gider rejse mig for at slukke lyset bagefter.

Anmeld

26. december 2011

FrkT

lommelygte lyset kommer ud af skærmen. men det er skarpt nok.. jeg bruger det om aftenen, når jeg skal læse.. og ikke gider rejse mig for at slukke lyset bagefter.

Ha ha okay.... bruger nemlig lommelygten meget, både til hvis jeg skal op om natten, til at åbne og lukke for hønsene og en masse andre småting i løbet af dagen... men hvis du kan læse med det burde det da være rimelig stærkt..

Anmeld

26. december 2011

An&Jo

FrkT skriver:

Okay, må prøve at se når jeg får den så 

Er den nem at skrive på? Den eneste betænkelighed jeg lidt har haft har nemlig været skærmstørrelsen, da den jo kun er 3,5 tommer, hvor den jeg har nu er 4 tommer... 

jeg har ingen problemer..

nu er det 4'eren jeg har og ikke 4s, men det er jo samme størrelse.. jeg skriver faktisk ret hurtig på min iphone, og blev overrasket over hvor hurtigt man finder ud af hvor tasterne egentlig sidder..

Anmeld

26. december 2011

FrkT

An&Jo skriver:

jeg har ingen problemer..

nu er det 4'eren jeg har og ikke 4s, men det er jo samme størrelse.. jeg skriver faktisk ret hurtig på min iphone, og blev overrasket over hvor hurtigt man finder ud af hvor tasterne egentlig sidder..

Okay... 

Jamen det virker heller ikke som om dem jeg kender med iPhone har problemer med at skrive på den, så det kan være man vænner sig til det.... tænkte bare at det faktisk var en ret lille skærm... 

Anmeld

26. december 2011

An&Jo

FrkT skriver:

Okay... 

Jamen det virker heller ikke som om dem jeg kender med iPhone har problemer med at skrive på den, så det kan være man vænner sig til det.... tænkte bare at det faktisk var en ret lille skærm... 

ved ikke om det er fordi jeg er vant til mindre, men jeg synes skærmen har en fin str..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.