Har du fået dine ønsker opfyldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Lunae

LykkeB skriver:

Det var da lidt sjovt ja :-) + at jeg kan se at du er fra tranbjerg, jeg kommer fra hasselager, så tæt bor vi også på hinanden ;-)

Det er nok bare os Århus piger, som har samme stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

NinaNymannMadsen

jeg har fået lige de ting jeg havde ønsket mig
hvilket er
Anne Franks dagbog den uforkortede originaludgave
twilight sagaen (de 3 første film)
gavekort til city horsens og matas
og en hårtørre.

så jeg er kun tilfreds.

Anmeld

25. december 2011

Nemesis

Rosa skriver:

Jeg fik en hjemmestrikket hue som min kæreste selv har strikket  Vi havde pjattet med at "rigtige mænd kan strikke" og minsanten om han ikke har siddet i strikke-bootcamp hos sin mor over 30 timer for at lære det og afleverede den lækreste uldhue sammen med et sæt billeder der dokumenterede processen!!!  Jeg elsker huen - og ham!!! OG jeg fik også en lækker Global-kniv af ham. 

Derudover fik jeg endda også lækker hjemmestrik af min mor til både mig og Jonte, og en kæmpe jumpsuit til at hygge hjemme i. En massagetur sammen med min søster, bogen "Dumme mor", et lamineret foto med en tegning til fra Jonte/vuggestuen og en toastmaskine  Og en Twilling fjerkræsaks af svigerne 

Aii har du fået en kæreste..det har jeg misset...fortæl fortæl :-)

:-) Sisse

Anmeld

25. december 2011

Nemesis

Ja har fået nogle rigtige gode gaver men især en rigtig stor og dyr en er jeg helt utrolig glad for.

Jeg har nemlig fået en elcykel...jubii :-)

Så har manden og jeg fået penge, vinglas og en ny elkedel.
Så det var lige det vi ønskede os.

:-) sisse

Anmeld

25. december 2011

FogL

Det må man sige - og mere til Ønskede mig led til mit story armbånd og parfumer, og det fik jeg Ud over det et par gavekort til fields og matas og et salatsæt fra georg jensen! Lækkert! 

Anmeld

25. december 2011

Frk Mig

jeg har fået 

gavekort til H&M på 200 kr

gave kort der gælder en masse butikker her i hobro

stor friis & co taske 

røreskåle i sort & røde.

så alt i alt er jeg sq godt tilfreds ..

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Jeg har, jeg var sammen med mine to skønne børn og mand, det er egentlig nok i sig selv. Men jeg har da også fået et par super gode ekstra bonus gaver, såsom to nye lækre hovedpuder og en telefon..

Anmeld

25. december 2011

babymus77

Jeg fik en olie lampe af min søn, som også var den eneste gave jeg fik.... Så det var ikke så meget!!! Mine børn fik gaver og det er hovedsagen.... Der var stadig en vis ikke enighed i vores første jul sammen;-) Min familie gav kæresten og hans børn gaver men ikke hele vejen tilbage blev det gengældt men mon ikke det ændre sig til næste år!!! Håber vi;-))) lækre gaver i har fået hver især;-) skønt dig som har fået en hue af kæresten hvor er det sødt;-)))

Anmeld

25. december 2011

wmillapigenw

jeg er skam 100% tilfreds med mine gaver! 

en af mine bedste gaver er nok min støvsuger! jeg havde ikke regnet med at få en da de jo er meget dyre, så blev veldigt overrasket over at få en! nu kan jeg gøre min lejlighed helt ren når jeg får den her d. 1/1 !

ellers har jeg fået mini hakker, el pisker, rosendal skåle 3 størelser, rosendal salat bestik, estée lauder marcare, kaos deo og parfyme, viskestykker, jamie oliver hvidløgs presser, toilet børste, toilet spand, skåle, 3 dvd'er elektrisk håndsæbe hvor det kommer ud hvis du tager hånden ind under. - & der er skam mange flere endnu, men jeg stopper nu inden det bliver til en roman! 

Anmeld

25. december 2011

Mor-til-asta-09

Alle herhjemme har fået alle sine bedste ønsker.. Kunne ikke ønske mig mere Og bettefisen leger allerede med alle gaverne, super skønt og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.