Har du fået dine ønsker opfyldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

LykkeB

Jeg har fået alle mine ønsker opfyldt :-) - kahler lysestager, nilens jord  pudder samt marcara derfra, støvler, guld ring, pandebånd, sengetøj, vest,skjorte, striktrøje, silketop, tiger of sweeden pung, strikstrømper, ja har simpelthen fået så gode gaver. Det er bare skønt. Håber at i alle har haft en dejlig aften :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Lunae

Årh, jeg er egentlig ganske godt tilfreds :

Jeg har fået sko, rabinovich øreringe, Georg Jensen margueritter i sorte med sølv, to bluser, to par gamasher, et gavekort, en bh, nilens jord pudder og mascara.

Så har vi fået en del fællesgaver
6 bodum termokrus, 5 bordskånere fra zone, mr P lampe, pyntepuder, plaid, sodastream, gavekort til biffen, trivial pursuit, menu lysestager, æggeur og bodum knivblok.

Ret vildt

Anmeld

25. december 2011

Lunae

LykkeB skriver:

Jeg har fået alle mine ønsker opfyldt :-) - kahler lysestager, nilens jord  pudder samt marcara derfra, støvler, guld ring, pandebånd, sengetøj, vest,skjorte, striktrøje, silketop, tiger of sweeden pung, strikstrømper, ja har simpelthen fået så gode gaver. Det er bare skønt. Håber at i alle har haft en dejlig aften :-)

Hold nu op - vi minder vidst meget om hinanden det kunne have været min ønskeseddel du har fået i gave

Anmeld

25. december 2011

henh01

JA DA!

Fik nogle æsker min datter havde malet og et billede med håndaftryk fra min søn  se det er kærlighed

Ellers fik jeg Ilse Jacobsen sokker til mine gummiere, lækker lækker vinterjakke, et ravhjerte i guldkæde  en ponsho, et floooot lagkagefad, jeans (der passer nu efter jeg har tabt mig). Af fælles gaver fik vi 2 global knive, gavekort til inspiration (1300 kr - så nu skal vi have vores tredje kniv), bodum elkedel og karafel - skal dog byttes da vi har en lækker kedel i forvejen.

Og bedst af alt så fik JEG mandlen.... JUBII!!!!

Anmeld

25. december 2011

Benjamins'mor

Ja, har fået nogle rigtigt gode gaver. har fået:

En bog af Lauren conrad efterfølgeren til den jeg fik sidste år, 3 silikone springforme. Curlere fra remington, Manhatten clearface gaveæske. Essay parfume, Adidas deo og parfume, en toast maskine der også kan lave belgiske vafler og en 3 ting, 2 gavekort til H&M begge på 250 kr, 2 gavekort til Matas begge på 150 kr et smykkeskrin, en smykkehånd, volume spray fra dennis Knudsen, håndklæder, bagevægt, 2 sæsoner af desperate housewifes

Anmeld

25. december 2011

MortilCilas

Jeg fik en micro ovn, ikke noget jeg havde sagt jeg ønsked mig, men har snakket meget om den.

Anmeld

25. december 2011

Rosa

FrkT skriver:

Er der noget jeg er gået glip af? Har du fået kæreste? 

Jaaa... Det må jeg vel efterhånden vedkende mig at jeg har  En gammel ven, som altid har spøgt i baggrunden, som nu er blevet forfremmet 

Anmeld

25. december 2011

Maja_4000

Ja ! Jeg fik en køkkenmaskine af min dejlige kæreste ! Selvom vi ikke skulle give hinanden gaver .. Så der var slet ikke noget til ham fra mig

Og så har vi fået en opvaskemaskine (eller penge til den :b) af mine forældre og bedsteforældre

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Jeg mangler stadig at få alle mine, har kun fået en indtil videre fordi mine gaver, eller faktisk bare gave, ligger oppe ved min søster, og på grund af sygdom fik vi aædrig holdt jul/hyggeaften for drengene inden de skulle afsted til deres far..

Men den gave jeg har fået var et billede af min søn, og det billede betyder så meget for mig at det helt sikkert er den bedste gave jeg overhovedet får..

Men hold nu op i andre har fået mange gaver.. :O har i bare nogle enormt store familier eller hvordan??

Anmeld

25. december 2011

LykkeB

Lunae skriver:

Hold nu op - vi minder vidst meget om hinanden det kunne have været min ønskeseddel du har fået i gave

Det var da lidt sjovt ja :-) + at jeg kan se at du er fra tranbjerg, jeg kommer fra hasselager, så tæt bor vi også på hinanden ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.