Har du fået dine ønsker opfyldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.636 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. december 2011

Henriette1708

Og dermed fået nogle gode gaver? 

Jeg må sige jeg er glad for det jeg har fået. Hvilket består af : Gode Hårprodukter fra Joico, Spækbrætte fra Joseph Joseph, Smølferne på 3D og Makeup samt en masse 10kr gaver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

norenberg

Ja jeg har fået super lækre gaver i år....noa parfume....sort vest...hvid skjortebluse....dyrbergkern vikki øreringe...georg jensen stål brødkurv...og som fælles gaver fik vi 3 stk philips trådløse hustelefoner og en dyson d 32 allergy støvsuger så fik faktisk opfyldt alle mine ønsker på ønskesedlen

Anmeld

24. december 2011

Henriette1708

norenberg skriver:

Ja jeg har fået super lækre gaver i år....noa parfume....sort vest...hvid skjortebluse....dyrbergkern vikki øreringe...georg jensen stål brødkurv...og som fælles gaver fik vi 3 stk philips trådløse hustelefoner og en dyson d 32 allergy støvsuger så fik faktisk opfyldt alle mine ønsker på ønskesedlen

Det lyder virkelig også som nogle rigtig lækre gaver og at de alle gik i opfyldelse  

Anmeld

24. december 2011

Carl-Emil's mor

Henriette1708 skriver:

Og dermed fået nogle gode gaver? 

Jeg må sige jeg er glad for det jeg har fået. Hvilket består af : Gode Hårprodukter fra Joico, Spækbrætte fra Joseph Joseph, Smølferne på 3D og Makeup samt en masse 10kr gaver  

Min kæreste har et meget meget dårligt forhold til julen grund verdensDårligste barndom med psykisk syg mor der drak og bare ikke var der for sine børn. Sidste år var vi på ferie julen over og havde julehygget hele december mdr - det synes han var ok hyggeligt.. I år skulle vi så fejre rigtig juleaften hjemme i dk og jeg frygtede hvordan det skulle gå men det er bare gåetPerfekt

Anmeld

24. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Både ja og nej... Synes det var lidt trist at min egen kæreste fik flere gaver af MIN familie end jeg selv gjorde  Men det har nok noget at gøre med, at jeg hellere ville have gavekort så jeg selv kunne gå ud og købe tøj osv

Vi fik sengetøj, lagen og en vægt sammen. Og så fik jeg 2 gavekort som går til tøj  Det ene på 1000 og det andet på 500, så jeg er godt tilfreds

P.S. I mit gavekort står der at det er på 10.000 for damen der har skrevet det har skrevet et 0 for meget på  Ærgeligt at der nok ikke er nogen fejl på selve det kort man skal bruge

Anmeld

25. december 2011

jydeinden

ja jeg vil sige at jeg er ganske fint tilfreds

vi har fælles fået en køkkenmaskine ( mange tak til svigerforældrene)

så har kæresten fået vinglas af mine forældre

og jeg har fået en dapradio, nogle flere vinglas ( som min far overtog, og jeg får så noget andet) penge, et billede, et gavekort, en vandkaraffel og nogle lysestager

Anmeld

25. december 2011

Rosa

Jeg fik en hjemmestrikket hue som min kæreste selv har strikket  Vi havde pjattet med at "rigtige mænd kan strikke" og minsanten om han ikke har siddet i strikke-bootcamp hos sin mor over 30 timer for at lære det og afleverede den lækreste uldhue sammen med et sæt billeder der dokumenterede processen!!!  Jeg elsker huen - og ham!!! OG jeg fik også en lækker Global-kniv af ham. 

Derudover fik jeg endda også lækker hjemmestrik af min mor til både mig og Jonte, og en kæmpe jumpsuit til at hygge hjemme i. En massagetur sammen med min søster, bogen "Dumme mor", et lamineret foto med en tegning til fra Jonte/vuggestuen og en toastmaskine  Og en Twilling fjerkræsaks af svigerne 

Anmeld

25. december 2011

FrkT

Rosa skriver:

Jeg fik en hjemmestrikket hue som min kæreste selv har strikket  Vi havde pjattet med at "rigtige mænd kan strikke" og minsanten om han ikke har siddet i strikke-bootcamp hos sin mor over 30 timer for at lære det og afleverede den lækreste uldhue sammen med et sæt billeder der dokumenterede processen!!!  Jeg elsker huen - og ham!!! OG jeg fik også en lækker Global-kniv af ham. 

Derudover fik jeg endda også lækker hjemmestrik af min mor til både mig og Jonte, og en kæmpe jumpsuit til at hygge hjemme i. En massagetur sammen med min søster, bogen "Dumme mor", et lamineret foto med en tegning til fra Jonte/vuggestuen og en toastmaskine  Og en Twilling fjerkræsaks af svigerne 

Er der noget jeg er gået glip af? Har du fået kæreste? 

Anmeld

25. december 2011

grinny

Uha, alt hvad jeg kan bruge har jeg fået - eller omvendt

DKNY Be Delicious

DKNY Fresh Blossom

DKNY Red Delicious

Nilens Jord powderbrush

OBH køkkenvægt

Gavekort til matas

Bogen; hvis jeg kan, kan du også

Statue med mit stjernetegn

Og da jeg er blevet bonus faster har jeg fået en hjemmelavet bordskåner - som faktisk er den gave jeg bedst kan li' fordi den kommer fra hendes hjerte 

Anmeld

25. december 2011

grinny

FrkT skriver:

Er der noget jeg er gået glip af? Har du fået kæreste? 

Hehe, det tænkte jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.