Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine 3 drenge og min mand skal alle have skjorte slips og pæne bukser på jeg ved ikke endnu hvad jeg skal skal have på endnu men det finder jeg nok ud af inden i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: ja overskriften er jo selve spørgsmålet. hvad skal i og jeres børn ha på i aften. hvis I kan så vis billeder men det er ikk nødvendigtjeg selv skal ha nogen store stilletter på som vist på billedet og så skal jeg ha en sort kjole på med sorte roser og en sor cardiganmine piger skal ha ens nissetøj på bukser der er rød og gråstribede og en råd bluse med en lille lomme foran og en sløjfe og der er også en nissehue med men tror ikk jeg får den store til at ha sin på.har ingen billeder af pigernes tøj kun af de sko jeg skal ha på
ja overskriften er jo selve spørgsmålet. hvad skal i og jeres børn ha på i aften. hvis I kan så vis billeder men det er ikk nødvendigtjeg selv skal ha nogen store stilletter på som vist på billedet og så skal jeg ha en sort kjole på med sorte roser og en sor cardiganmine piger skal ha ens nissetøj på bukser der er rød og gråstribede og en råd bluse med en lille lomme foran og en sløjfe og der er også en nissehue med men tror ikk jeg får den store til at ha sin på.har ingen billeder af pigernes tøj kun af de sko jeg skal ha på
Jeg skal have pæne jeans og en top Laura skal have en pink kjole og pink kjole med ugler
vores dreng sådan her ud vi havde rimelig alm tøj på
dette hvade tøzen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128