hvad skal i og jeres børn ha på iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. december 2011

NinaNymannMadsen

ja overskriften er jo selve spørgsmålet.
hvad skal i og jeres børn ha på i aften.

hvis I kan så vis billeder men det er ikk nødvendigt

jeg selv skal ha nogen store stilletter på som vist på billedet og så skal jeg ha en sort kjole på med sorte roser og en sor cardigan

mine piger skal ha ens nissetøj på bukser der er rød og gråstribede og en råd bluse med en lille lomme foran og en sløjfe og der er også en nissehue med men tror ikk jeg får den store til at ha sin på.

har ingen billeder af pigernes tøj kun af de sko jeg skal ha på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

marloutti

Magne skal ha nissetøj på... Jeg skal ha et par lækre jeans og en sort chiffon bluse... Ganske afslappet, men pænt...

Glædelig jul...

Anmeld

24. december 2011

NinaNymannMadsen

marloutti skriver:

Magne skal ha nissetøj på... Jeg skal ha et par lækre jeans og en sort chiffon bluse... Ganske afslappet, men pænt...

Glædelig jul...

sikke fin magne er i det nissetøj.

ja afslappet men fint, det er jo også dejligt.

Anmeld

24. december 2011

Ploffer

NNM skriver:

jeg selv skal ha nogen store stilletter på som vist på billedet og så skal jeg ha en sort kjole på med sorte roser og en sor cardigan

mine piger skal ha ens nissetøj på bukser der er rød og gråstribede og en råd bluse med en lille lomme foran og en sløjfe og der er også en nissehue med men tror ikk jeg får den store til at ha sin på.

Jeg skal for første gang i mange år have en kjole på  jeg har tabt mig 40 kg siden sidste år og det var min store drøm at have en pæn kjole på i aften. Så jeg har købt mig en grå/beige satin kjole ( i str. 40 !!!) fra H&M og et par blå Open toe stilletter til  mine drenge skal have jeans og skjorte på og min datter skal have en cowboy nederdel, lilla stribede leggings og en eller anden bluse på.

Anmeld

24. december 2011

NinaNymannMadsen

Ploffer skriver:

Jeg skal for første gang i mange år have en kjole på  jeg har tabt mig 40 kg siden sidste år og det var min store drøm at have en pæn kjole på i aften. Så jeg har købt mig en grå/beige satin kjole ( i str. 40 !!!) fra H&M og et par blå Open toe stilletter til  mine drenge skal have jeans og skjorte på og min datter skal have en cowboy nederdel, lilla stribede leggings og en eller anden bluse på.

ej hvor er det da dejligt og flot du har tabt dig så meget.

i skal nok alle sammen blive fine i jeres tøj

Anmeld

24. december 2011

Toshiba

Liva skal have hendes julekjole på - nissehue - hvor der står "min første jul" - til maden også en hagesmæk hvor der står "min første jul" - og senere en natdragt hvor der står "min første jul"

Casper gider ikke nissetøj mere - så det er bare bukser og en pæn bluse

mig... jaaa ved ikk

Og glædelig jul

Anmeld

24. december 2011

Moar2011

Manden: Skjorte og cowboybukser.

Moren: pæn bluse og cowboybukser.

Sønnen: Skjorte butterfly vest og skjorte (så længe han synes om det)

GLÆDELIG JUUUL ..

Anmeld

24. december 2011

IngenKoPåIsen

De sidste to år har jeg købt en fin kjole til Malina, til juleaften.. Men i år har jeg ikke kunnet finde en, så hun må bruge noget af det tøj hun har Det er endt med en nederdel, en bluse og et par stribede strømpebukser

Anmeld

24. december 2011

FrkLarsen

NNM skriver:

Min datter skal i en lysegrå tyl kjole, hvide strømpebukser, laksko og en fin sort sløjfe i håret 

Jeg ved endnu ikke hvad jeg selv skal have på, udover at jeg har taget rød neglelak på :-p

Anmeld

24. december 2011

Simon's moar <3

Simon skal ha nogle fine bukser på, hvid skjorte, slips (hvis jeg kan finde det ) og vest  
Aner ikke hvad jeg selv skal ha på, bum bum, kunne være jeg skulle finde ud af det, inden det bliver for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.